• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Girlheart89
    Butterfly1978 skrev 2010-11-07 14:48:17 följande:

Någon som vet om de har följande saker och pris:

HelloKitty Secret Pillow, den man kopplar in mp3. Smurfhuset samt figurer Duplo Familjens Hus
    De har några smurfar och massor av duplo så du borde hitta något iaf:P
  • kattengustav
    Snuvan skrev 2010-11-07 16:12:55 följande:
    En fråga: Jag åker ner på fredag och vill bla köpa nen gravidbola, ni vet en sånt halsband som pinglar men på vilken avdelning tor ni det finns? Bland smyckena eller bland bebisgrejerna?

Tänkte också kolla om de har några fina tavlor till den ettårige sonens rum, finns det några bland berngrejerna eller finns det några barntavlor på hem och hushålls avdelningen?
    Barntavlor har dom bland heminredning som jag har sett, kan även finnas på barnavdelningen.
    Micjah skrev 2010-11-07 16:12:49 följande:
    Vad är det för pris på learning puppy?
    Tror det ligger på runt 270 kr, kan vara mindre också.
  • Tilde å Nova
    kattengustav skrev 2010-11-07 16:08:04 följande:
    Dom har en variant av Zuzu pets, dom kostar runt 70 kr st. och då är det tillsammans med ett tillbehör.
    Ok, tack!
    Tilde juli 2003 & Nova maj 2007
  • charmmiss
    babyfia skrev 2010-11-07 00:10:44 följande:
     såg liknande när jag var där igår. Du vet sådana som fanns när en annan var liten, då med kasett och en mikrofon fanns nu med cd. Coolt . Vet tyvärr inget pris dock.
    Jag älskade min när jag var liten. tror tjejerna skulle gilla en sån.men skulle helst vilja ha med två mic annars blir det bråk.
    Kanske någon annan som vet vad den kostade?? en cd spelare med mikrofon.
  • Ekorrfamiljen
    Snuvan skrev 2010-11-07 16:12:55 följande:
    En fråga: Jag åker ner på fredag och vill bla köpa nen gravidbola, ni vet en sånt halsband som pinglar men på vilken avdelning tor ni det finns? Bland smyckena eller bland bebisgrejerna?

Tänkte också kolla om de har några fina tavlor till den ettårige sonens rum, finns det några bland berngrejerna eller finns det några barntavlor på hem och hushålls avdelningen?
    Förut har de funnits vid babyprylarna vet jag iaf.
    Gud hjälper den som hjälper sig själv.. Inte f*n blev jag med barn för det!
  • Kryztina

Någon som vet om de har han Buzz Lightyear från Toy Story?

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.
  • milla2

de hade den på 30cm och sen små figurerna i toystory mest buzz.
    har ni koll på hur mycket folk et varit där under helgen,är d värt å åka igen å hoppas på mindre folk än va d var i tis..

• Kryztina
    milla2 skrev 2010-11-07 18:37:33 följande:
    de hade den på 30cm och sen små figurerna i toystory mest buzz.
    har ni koll på hur mycket folk et varit där under helgen,är d värt å åka igen å hoppas på mindre folk än va d var i tis..
    tack, har du pris på den som är 30 cm?
    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.
  • haga81

Tack för svaren om fisher price hunden. Tror nog att det blir en sån till sonen då, hoppas bara den finns

kvar när jag ska ner om 2 veckor......  Längtar!!

• frie

Undrar om de har Stefanie- kläder med peruk och allt. Stefanie från Lazy Town. Kan inte hitta det någon annan stans i Sverige men någon sa att de sett det på Ullared??

Vore hemskt tacksam för svar! 

Svar på tråden Gekås vol 14