• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • randigadamen

Hallå! Har de Brio clown på Gekås? 

• randigadamen
    FrökenFreja skrev 2010-11-09 15:28:57 följande:
    Oj, jag trodde att det skulle vara lite lugnare på vardagarna även nu i november, men det verkar inte så. vi ska dit på måndag, får väl hoppas man hittar lite av det man tänkt sig iaf! :)
    Alla köper vinterkläder och julklappar och så nope... inte lugnt alls Rekommenderar december om du vill ha det lugnare.
  • 2underbara
    Skruttunge skrev 2010-11-09 14:58:35 följande:
    Hoppsan!
    Trodde det skulle vara lugnt nu som det stod på deras Facebook-sida... Men hursomhelst så tror jag att det är lika bra att ge sig upp där nu i veckan innan löningen kommer, för det blir minsann inte bättre!
    Efter löning denna månad och fram till jul kommer nog att vara kaotiskt... Men tack för tipset

Du som förresten har bebis, hur såg bebissortimentet ut idag? Fanns det mycket att välja på?
    Du kanske t o m noterade om det fanns åkpåsar som någon frågade efter här i tråden, Gekås egna för 229kr?
    Såg inga gekås-åkpåsar däremot en skylt om dem... de brukar väl vara rätt snabba på att fylla på det som tar  slut? 

• randigadamen
    randigadamen skrev 2010-11-09 16:10:00 följande:
    Hallå! Har de Brio clown på Gekås? 
    Undrar vad den kostar också i så fall!
  • Ankiz

På fredag åker vi! Längtar massor . Tänkte höra om det finns mobilväskor/mobilfodral?

♥Mamma till Oliver 050922, Lucas 070708 och Elias 100310♥
  • linn78
    LoveMyChild skrev 2010-11-09 15:58:03 följande:
    Någon som vet om de har "Spika mönster" där? En leksak då.. med en platta, "spikar" och små plastgrejer barnen kan spika fast...
    Ska dit om några veckor och försöker kolla upp vad som kan finnas där.
    Har inte varit där sedan -06 så...
    Jag såg såna när jag var där. Ligger bredvid alla barn-snickarsakerna. Vet inget pris dock...

Refillpåsarna till blöjhinken, passar dom till den Sangenic-hinken man får gratis? Var ligger dom någonstans? Min mamma ska dit så  för att hon ska slippa leta hela varuhuset runt
  • himla
    Ankiz skrev 2010-11-09 18:36:19 följande:
    På fredag åker vi! Längtar massor . Tänkte höra om det finns mobilväskor/mobilfodral?
    de  har de haft  i massor förut ivartfall... så det tror jag det finns fortfarande .... å mobilsnoddar ... enfärgade och typ nalle puh, hello kitty , spiderman ...
    Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4
  • Ankiz
    himla skrev 2010-11-09 18:54:02 följande:
    de  har de haft  i massor förut ivartfall... så det tror jag det finns fortfarande .... å mobilsnoddar ... enfärgade och typ nalle puh, hello kitty , spiderman ...
    Åh vad bra! Tack!
    ♥Mamma till Oliver 050922, Lucas 070708 och Elias 100310♥
  • ProosAnna
    Fredriks Mamma skrev 2010-11-09 19:44:14 följande:
    I lördags var det tydligen rätt mkt folk:

gekasullaredbloggen.blogspot.com/2010/11/lasa...
    Jag måste ha varit på precis rätt ställe i butiken under dagen!! Jag upplevde inte att det var mycket folk! haha... Visst, det var inte öde, men jag tog mig väl fram till allt jag ville kolla på, blev inte påkörd en enda gång heller :D
Svar på tråden Gekås vol 14