-
Hej! Jag har den åkpåsen i rött till min son, den passar perfekt till våran vagn, en babytravel. Tror att den fanns i beige,rött och svart när jag va där sist(precis innan jul). Nej det går inte ta loss överdelen, men det går att öppna bra så det är lätt att få i barnet i. Japp hål för sele finns, 3 st. Vi är sååå nöjda med våran!!Jättesnygg och varm o go!! :)September09 skrev 2010-02-23 17:55:05 följande:Hoj hoj!Nån som köpt åkpåsen? Såg att någon hade bild i sin blogg...den för 229:- Är den nåt att ha tror ni? Finns den i andra färger? Går det att ta loss överdelen? Finns hål för sele?
-
Näe de är inte bra. Vi har haft den blöjhinken i över ett år och med de "riktiga" påsarna är den kanon för det luktar inte alls. Med dessa påsarna luktar det apa långt ut i hallen :(vanilla deej skrev 2010-02-23 18:09:11 följande:Passar de till Angel-Care? Är de inte bra? Eller menar du att du inte tycker om blöjhinken i vanliga fall heller?
-
Någon som vet om denna möjligtvis är från gekås, för jag har för mig att dom hade solskyddsdräkter med hello kitty? Tänkte köpa en till lillan när vi åker ner men har inte tänkt på att kolla utbudet innan. Någon som har bild på solkyddsdräkt som finns i ca storlek 80?
http://www.tradera.com/Hello-Kitty-UV-drakt-Solskyddsdrakt-Ny-auktion_107624036 (inte min annons)
-
Börjar närma sig inför vår tripp nu med om ett par veckor!
Jag puffar också för frågan om pris å bild för "tripptrapp" stolen om de har! Gärna om nån har kort på sulkyn också!
-
Vet att Netto kör med Hello Kitty grejer har själv fått uv-baddräkt + massa andra sommargrejer i present till dottern. Så den kan möjligen vara därifrån.Rocktroll skrev 2010-02-23 21:33:13 följande:Någon som vet om denna möjligtvis är från gekås, för jag har för mig att dom hade solskyddsdräkter med hello kitty? Tänkte köpa en till lillan när vi åker ner men har inte tänkt på att kolla utbudet innan. Någon som har bild på solkyddsdräkt som finns i ca storlek 80?www.tradera.com/Hello-Kitty-UV-drakt-Solskydd... (inte min annons)
-
Aha jag har nog aldrig vart inne i en nettobutik i hela mitt livTrolletmilla skrev 2010-02-23 22:15:16 följande:Vet att Netto kör med Hello Kitty grejer har själv fått uv-baddräkt + massa andra sommargrejer i present till dottern. Så den kan möjligen vara därifrån.
då kan jag tänka mig att den där soldräkten inte är speciellt dyr heller.
-
Den kan vara köpt på Ge-kås dom sålde såna där förra året
-
På fredag är det dags att hälsa på GeKås igen :) jag ska inte ha så mycket men det är roligt med en Ullaredstripp ändå. Men man kommer alltid hem med massa annat oxå ;)
-
brukar det finns mycket till hemmet den här tiden eller?:D brukar bara åka till jul annars och då är det ju nästan bara tomtar!
-
har de fleecefiltar med barbapapa?