Inlägg från: annkar78 |Visa alla inlägg
  • annkar78

fler än jag som väntar med spänning?

Hej på er! :) Ngn som tagit ett test idag?
    En till har du någon aning om hur långt du har gått? Vad har du mer för symtom förrutom illamåendet? Nyfiken då jag försöker klura ut hur jag sjäkv står till!

Ps jag är anonym från igår, anledningen till att jag ville va anonym här är att jag inte vet om någon jag känner finns på sidan och troligen känner igen mitt namn då jag ofta använder det. Ville inte riktigt att folk skall få veta den här vägen. Men nu har någon omogen människa bestämt sig för att anmäla ALLA mina inlägg i en annan tråd, gissar att det är därför jag inte kan vara anonym längre...

• annkar78

Anonym (fler?). Tråkigt att höra, men jag håller tummarna för dig till nästa månad!!

En till jag förundras över din kunskap med livmodertappen! Uppskattar att vi har en erfaren här i tråden!

Ingen mens har kommit här.. Har konstaterat att jag i och med att jag tog ut spiralen måste ha missat en ägglossning då jag inte haft mens sedan 9-17 januari men fortfarande har visat neg på gravtest. Jag misstänker att jag kan ha haft ägglossning för 3-4 dagar sedan då "mensvärken" jag haft de senaste tre veckorna blev lite värre. Får vänta i ett par veckor till innan jag tar ett test. Oavsett vad det skulle visa (självklart hoppas jag ju på plus) så skulle det kännas skönt att få koll på när jag har ägglossning och mens, första gången i livet jag inte har det! Känns särskilt skumt då vi faktiskt i samband med det började försöka till en liten.

Har fortfarande mkt ömma bröstvårtor. Ngn som har koll på om det kan bero på att jag ev missat en ägglossning? Eller skall jag fortsätta tro att det är ett grav tecken!?

• annkar78

åh wonderchild, glömde säga att jag håller tummarna för att du skall plussa!

• annkar78

jo men jag alla symtom jag har kan lika väl förklaras med att jag inte fått ngn mens förra månaden... Jag ska nu försöka vara cool och hålla mig och göra ett test om två veckor om jag inte fått ngn mens då!

• annkar78

Jag undrar om "en till" har tagit ngt test!! Jag tycker det här är mkt spännnade! Nästan som bingo! ASG (förlåt min dåliga humor)

"FLER" jag kommer att gå och vänta på att du skall få nästa ägglossning och vänta med samma spänning då!

• annkar78

tack för uppdateringen. Låt oss få veta imorgon, vi väntar med spänning! :)

• annkar78
    Anonym (fler?) skrev 2010-02-23 18:52:22 följande:
    ja ta ett imorgon. ska hålla tummarna hårt hårt hårt för att det visar positivit! tack.. har varit ledsen under dagen men nu försöker jag tänka positivt o ta nya tag om ungefär 2 veckor
    har ni försökt länge? Var inte ledsen, klart det kommer att bli din tur! Se det positivt du kommer att vara lite mindre tjock i sommar bara!
  • annkar78

jo sant klart man är glad men för att försöka hitta ngt positivt så kan man ju tänka att det är skönare att vara höggravid på hösten!!

Känn ingen stress över att du inte blev det nu, sedan förstår jag självklart att det finns en besvikelse, det kände vi också fast vi egentligen inte ens hade börjat enligt min planering! Men vi finns ju här till nästa månad och väntar med spänning ju!

• annkar78

ja visst är det så! jag är så sjukt nyfiken mest på om jga är gravid eller inte! Känner ingen stress i att det måste ha blivit ngt denna månad men JAG VILL VETA. Känns lite som att det vore julafton men jag vet inte om jag har fått en present eller inte!

• annkar78

haha vi fortsätter att hålla tummarna och väntar på resultatet på ditt resultat imorgon!

Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?