Inlägg från: annkar78 |Visa alla inlägg
  • annkar78

fler än jag som väntar med spänning?

kan du fortfarande inte se den? Jag hittar inget annat ställe jag ändra på!

• annkar78

kolla nu då? hittade ngt om ett allmänt galleri...

• annkar78

ah ok, jag provar att logga ut en gång och se om det kan hjälpa!.

• annkar78

Ah vad bra! Nu förstår du kanske varför jag tror att det är tvillingar!

• annkar78
    vickey skrev 2010-03-19 09:05:00 följande:
    skriver här... sur mjölk ??....hjälp nu de senaste dagarna så smakar det konstigt i munnen typ sur mjölk blandat med lite ,lite järnsmak ,lite ont i tjej magen från o till ,det onda känner jag igen från sonen i början av graviditeten. dessutom suuper trött o rikliga lotion flytningar!hade mensen som beställning förra månaden ,har bara haft lite sex efter den. kan det vara så att nån litet finnsa i magen igen. inbillar mig säkert bara... om jag räknat rätt så borde jag vara typ bim +5 minst men tänkte försöka hålla mig till nästa helg ,så tråkigt o bli bisviken om tant lingon tittar förbi ... när jag väntade sonen kom han till trots p stav  och då smakade det massa järn i munnen men mjölk? oh well... vad vet jag trots sonens graviditet så känner jag mig helt grön jue... vad tror ni?
    det låter ju verkliigen som att du är gravid. Men har du haft BIm redan tycker jag verkligen att du skall ta ett test, får du neg är det ju bara att testa igen!
  • annkar78
    Anonym (fler?) skrev 2010-03-18 15:59:49 följande:
    hehe men kan du inte va längre gången än va du kanske tror då?:) ska bli massa spännande sen o få höra när du fått komma till bm o kolla :D för du måste skriva då! det är en order!:P
    yes sir!
  • annkar78

Oj stackars er! Vilken tur att hon är på bättringsvägen nu då! Lunginflammation är ju inte att leka med! Förstår att verkstaden har legat nere men vi håller tummarna för nästa ÄL!

• annkar78
    casham skrev 2010-03-20 16:34:46 följande:
    du! ja eller ni ! :)  jag kom på en sak :) gå in på min pixbox så kan du/ni se bilder på då jag vara gravid om ni vill jämföra magar :) www.mamma-sara.pixbox.se
    Ja det skall bli spännande att se om det verkligen bara är i v 8-10 och hur många som finns därinne! Kikade in på din sida, men var har du magbilderna? Söta barn du har!
    Grattis Alexander. Och ni andra, ni vet jag håller tummarna stenhårt för er!
  • annkar78

Vilken fin mage du hade med båda! Alltså va fan min ser ju ut nu som din gjorde mellan v 16 och 20 typ! HahahahNu försöker jag gå tillbaka i tiden och försöker tänka om ngt var ovanligt de sista två månaderna jag hade spiral, jag vet att jag hade mens men det behöver ju inte vara def nej för det!
    JAg tycker verkligen att tiden sniglar sig fram till den 7:e! Överväger tom att omboka tiden och dra en vit lögn för min sambo och säga att de inte hade ngn senare! Haha usch vad hemsk jag är! Men tror aldrig att tiden har gått så sakta ngn gång!!!

• annkar78

åh grattis "Fler", måste kännas underbart! Hoppas allt är bra med er andra också!! Har spenderat veckan med världens sötaste tvillingar på 2 och ett halvt år. Känns som att jag skulle överleva även om det är två därinne!

• annkar78

Har ju gått och njutit av att jag inte haft något illa mående. För tre dagar sedan slog det till, har haft konstant illa mående i tre dygn nu, hua!! Någon som har tips mot illa mående eller hört ngt bra? Fick rådet med ingefära och sitter nu med en te kopp med ingefära i, håll tummarna!

Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?