Inlägg från: Anonym (fler?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fler?)

fler än jag som väntar med spänning?

Anonym (Gravid?) skrev 2010-02-21 19:12:10 följande:
    Åh jag vet inte, jag vill helst åka till affären och köpa ett till imorgon bitti men ajg får nog ta och hejda mig till onsdag åtminstone! Men klart du skall ta ett, bara ett ta ett till några dagar efter om det visar neg!
    du svarade på ett inlägg inte jag skrivit, men du kanske menade o skriva till "anonym (en till...)"?{#lang_emotions_laughing}
  • Anonym (fler?)
    Anonym (en till...) skrev 2010-02-21 19:55:48 följande:
    jo hela 4 dagar över! men då man helst ska testa med morgon urin och man köper ett test på dagen är det ju så svårt att hålla sig :P måste nog köpa ett i morgon :)
    ja o det är ju ett tag {#lang_emotions_smile}
    är ju helt klart värt för dig o testa!{#lang_emotions_laughing}
    gör det!
    du måste berätta sen hur det gick!
    är massa nyfiken!{#lang_emotions_smile}
  • Anonym (fler?)

åh jag önskar att även jag kunde testa imorgon!
    lite avundsjuk är jag på dig "en till..." {#lang_emotions_wink}

• Anonym (fler?)
    Anonym (Gravid?) skrev 2010-02-21 20:12:48 följande:
    skall du ta ditt test imorgon? Uppdatera oss så vi vet. Sjukt spännande det här!
    vem menade du nu?{#lang_emotions_smile}
  • Anonym (fler?)
    Anonym (en till...) skrev 2010-02-21 20:18:40 följande:
    jepp måste nog testa i morgon , med tror nästan jag vet svart ;) sitter just nu och mår så illa så jag skakar.....
    oj.. ja då har du nog svaret redan nu.. hehe {#lang_emotions_smile}
    men du får gärna skriva imorgon ändå om du vill när du har tagit testet!
  • Anonym (fler?)
    Anonym (Gravid?) skrev 2010-02-21 20:21:57 följande:
    kommer illa måendet så tidigt? eller hur många veckor har du gått? jag var också illa mående men läste att det kommer först senare, har jag fel igen?
    vad jag har hört så är det individuellt när man får symtom o då även illamående {#lang_emotions_smile}
  • Anonym (fler?)

är det inte några fler som går o väntar o är spända?
    verkar ju bara va jag (ts), (en till...) samt (gravid?) som är undrande o spända o så kan det väl inte vara? att det är bara vi här på fl?{#lang_emotions_smile}

• Anonym (fler?)
    Anonym (Gravid?) skrev 2010-02-21 21:05:01 följande:
    haha eller så har vi missat att det redan finns en massa sådana trådar! Men håller med, det vore roligt om fler vill vara med! Alla välkomna!!
    hahaha kanske kan va så {#lang_emotions_tongue_out}
    ja men precis, finns det hjärterum så finns det stjärterum heter det ju {#lang_emotions_wink}
  • Anonym (fler?)
    Anonym (en till...) skrev 2010-02-22 07:17:19 följande:
    ja min mens har vart lite strulig de seaste gångerna så jag vet egentligen inte hur gravid jag är om jag är det :P men fick då kräkas igår =/ sen gick jag och sova! men ska köpa ett test idag och testa idag eller i morgon då man helst ska testa med morgon urin :) men som sagt , tror redan jag vet svaret ;) :D har mått illa med mina 2 andra barn väldigt tidigt också...inte kul..
    inte kul o kräkas.. :/ hoppas att du mår bättre snart, oavsett om du är gravid eller inte så du slipper illamåendet {#lang_emotions_smile}
    ja det känns som att du redan vet svaret hehe. speciellt om du mått illa när du varit gravid med dina 2 barn {#lang_emotions_smile}
    en väldigt personlig fråga som du absolut inte behöver svara på, men är det planerat för fler barn eller kommer det som en liten chock?{#lang_emotions_smile}
Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?