Inlägg från: Anonym (fler?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fler?)

fler än jag som väntar med spänning?

nej inte jag heller så nu väntar jag nyfiket på svar!{#lang_emotions_smile}
    men är inte wonderchild o "en till" samma person kanske?{#lang_emotions_smile}

• Anonym (fler?)
    annkar78 skrev 2010-02-24 21:08:31 följande:
    haha nu förvirrar du mig! nej "en till" heter ju faktiskt numer Casham! Kanske skall döpa om oss till "förvirrade klubben"
    hahaha ok, du har mer koll än mig iaf!{#lang_emotions_laughing}
    men nu är jag nog med i matchen igen tror jag!{#lang_emotions_smile}
    haha ja jag tror nog nästan det, känns som ett passande namn!{#lang_emotions_wink}
  • Anonym (fler?)
    casham skrev 2010-02-25 06:28:12 följande:
    jag är 26 bor i norrbotten och vi har minus 30 grader idag!(och jag ska sättta mig i bilen och köra 10 mil nu på morgon! ) Och ingen mens än i sikte, tappen vänd bakåt...men nu har jag ont på vänster sida i magen, vet inte vad det då är...man kanska skulle köpa ett extra känsligt gravtest ?
    Okok {#lang_emotions_smile}
    nej men usch! minus 30 grader låter inge kul alls!{#lang_emotions_undecided}
    du får köra lugnt!{#lang_emotions_smile}
    ja gör det, köp ett extra känsligt, dom ska ju ge utslag tidigt!
  • Anonym (fler?)

ja jag vet att cb ´s grav test ska vara känsligare än många andra o om jag fattat det rätt så ska rfsu ´s test vara känsliga även dom.

• Anonym (fler?)

förlåt förlåt förlåt för att jag är så vimsig att jag blandat ihop er, men jag börjar få ordning på det nu!{#lang_emotions_smile}
    wonderchild, men det har kommit blod som när jag har mens bara det bara kom blod i ungefär 2 dagar o nu är det över. den stannade av igår kväll o har inte kommit igång igen så jag antar att det inte kommer komma nå mer.
    det som gör det hela så skumt är att jag brukar blöda mellan 4-7 dagar.. fattar ingenting {#lang_emotions_undecided}
    men hmm.. kan det inte va så att du är en sk låg hormonare då?

• Anonym (fler?)

jag vet inte om man kan ha en nid blödning i två dagar.. {#lang_emotions_undecided} men kan man då ha som en "vanlig" mens blödning isf?

gå dit o köp!{#lang_emotions_laughing}

har inte hört något om nysningarna men så kan det säkerligen vara {#lang_emotions_smile}

• Anonym (fler?)

oj vilken information du satt på!{#lang_emotions_laughing}
    tack för att du skrev det!{#lang_emotions_smile}
    men jag vågar inte hoppas..
    vill inte bli besviken..
    har dock inte gjort nå test, utan jag har tagit förgivet att jag har fått min mens.
    ska se om någon blödning kanske kommer igång igen under dagen. isf är det ganska solklart att jag har fått min mens den här månaden.

har du varit o köpt test?!{#lang_emotions_smile}

• Anonym (fler?)

haha såg nu att jag skrivit fel namn på det där "r-testet"!{#lang_emotions_smile} vet ju va det heter menmen,  alla kan ju göra fel!{#lang_emotions_laughing}

hmm.. ska ta mig en funderare på det där.. {#lang_emotions_smile}

ja men absolut! tycker inte att det ska finnas nånting som gör att dom nekar dig det.

• Anonym (fler?)

det tycker jag att du ska göra!
    skriv sen om du fick tag i dom o vad dom sa, om du får komma dit eller om dom sa nå annat!
    jag hoppas iaf att du får komma dit o ta ett blodprov!

• Anonym (fler?)

casham, testa o kissa på ett gammalt? kan ju va spännande haha {#lang_emotions_tongue_out}
    men kan inte även du ringa o be om o få ta ett blodprov då?

Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?