fler än jag som väntar med spänning?
för idag menar du el? inte för alltid i vår tråd?
för idag menar du el? inte för alltid i vår tråd?
nej men klart du inte får lämna oss!!!!!!!!! Please stanna!!
nej den tråden handlar inte om det längre ju! eller ju på ett sätt och det gäller dig också, även om det tar ett par veckor till, snart har du en ny BIM och jag kanske måste vänta till nästa månad också! ingen här har fått bekräftad en graviditet! Vi umgås och delar erfarenheten, oron, spänningen, besvikelsen över neg! KLart du måste vara kvar!
det glädjer mig verkligen! och jag vill inte känna att jag måste lämna tråden om mitt test visar neg! Vi håller ihop i detta nu!
haha senil är mitt andra namn, jag är 32 och bor i helsingborg! du?
haha nu när du säger det så vet jag att du sagt det!
Men vet inte med "en till" el Wonderchild!?
haha nu förvirrar du mig! nej "en till" heter ju faktiskt numer Casham!
Kanske skall döpa om oss till "förvirrade klubben"
haha shit vad kallt! jag förundrades igår hur vi kunde få snö oväder här nere i Skåne igen, trodde jag skulle slippa det när jag flyttade ner!
Alltså är det jag som är trög eller finns det extra känsliga grav test menar ni? Måste nog gå och köpa ett idag och i annat fall gå och ta blodprov...
Fler: men kan det inte vara en nid blödning då? den kan väl vara två dagar bara?
Aha ok, vilken tur för mig för borta i "vår" affär har de RFSL! haha de måste tro jag är tokig om jag kommer dit igen.!
Jag har läst någonstans att man kan börja nysa mkt om man är gravid. Ngn som har erfarenhet eller vet om detta stämmer? Det har iaf tillkommit på mig tillsammans med illamåeende. KÄnner jag måste få veta snart för annars är det tusan ngt annat fel på mig för nu känner jag verkligen inte fram symtomen!