fler än jag som väntar med spänning?
har din mens kommit igång eller har du beställt ngt test??
har din mens kommit igång eller har du beställt ngt test??
Ja men det tycker jag verkligen att du skall göra!
Jag testar imorgon igen med CB..
hahaha nja vet inte det men det känns ganska skumt iaf att ha så mkt "symtom" men faktiskt inte visa sig vara gravid.. Nästan så att jag längtar efter att en mens ska komma bara för att slippa undra!
vad bra! hoppas de kommer snart.
Hmm jag undrar om det har med de testerna att göra? för som sagt har läst flera som har fått neg på dem och visat positivt på CB.
ja jag har ingen aning om någonting längre!!
Jag minns nu att jag tog ut spiralen 1 feb, hade en mini blödning den 4:e när jag gick på toaletten och har sedan dess känt mer och mer av mensvärk, illa mående och div andra symtom. Jag frågade för säkerhets skull nrä jag ringde idag om alla tecken kunde bero på att min mens har blivit uppskjuten men hon tyckte det lät konstigt. Har väl tagit 4 test, alla RFSL.
haha ja det tycker jag tusan att du skall göra!
Alltså jag har sådan skit dag idag och är så trött på att vara så jävla ostabil i humöret!! Alltså är jag gravid så är det ok men är jag inte det så är det tusan inte ok och jag måste se till att få igång min mens på ngt sätt då!
Köp ett test imorgon!! Vore ju roligt om ngn av oss kan få ett postivit besked!!
tack det samma för jag hoppas att du springer iväg och köper dig ett test nu!!!
JAg kommer också att jobba hela dagen imorgon! men skall bli spännande att se om ngn plussar! Ingen mens för dig heller alltså *håller tummarna*!
Jag vill också att det iaf skall bli nästa eller månaden efter! annars kommer jag att få problem eftersom vi skall gifta oss 12 mars! hahahaha. skulle vara bra om jag inte lyckas pricka in en liten någonstans där!
Ha det så bra och sov så gott alla så hörs vi säkerligen imorgon!
kram
hej tjejer,
grattis casham! uppdatera oss hur det går imorgon!!!
Ingen mens fortfarande här. Jag har fått tid hos min gamla gyn här i Östergötland, ville helst undvika henne då hon är en kompis och även känner delar av min sambos släkt men jag verkar inte ha något annat alternativ så hon pressar in mig på onsdag efter jobbet... Tänker ta ett test för säkerhets skull innan på morgonen också. Är lite dålig på att skriva fram till torsdag då jag är uppe och jobbar men skall försöka kika in imorgon igen! Kram på er!