Inlägg från: Anonym (fler?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fler?)

fler än jag som väntar med spänning?

annkar78 skrev 2010-02-23 19:13:19 följande:
    jo sant klart man är glad men för att försöka hitta ngt positivt så kan man ju tänka att det är skönare att vara höggravid på hösten!! Känn ingen stress över att du inte blev det nu, sedan förstår jag självklart att det finns en besvikelse, det kände vi också fast vi egentligen inte ens hade börjat enligt min planering! Men vi finns ju här till nästa månad och väntar med spänning ju!
    ja jo det har du kanske rätt i {#lang_emotions_smile}

nej jag känner ingen stress, blev väl mest chockad över att jag blev ledsen. visst jag har alltid varit barnkär o alltid vetat att jag vill ha minst två barn, men det är ju skillnad när man väl är gravid eller bestämt sig för o skaffa barn. visste inte att jag kände mig såhär redo som jag faktiskt verkar göra hehe {#lang_emotions_smile}

go du är!{#lang_emotions_smile} tack det uppskattas!{#lang_emotions_smile}
  • Anonym (fler?)

ja du måste lova att du skriver imorgon, när du tagit testet, "en till" {#lang_emotions_laughing}

• Anonym (fler?)
    annkar78 skrev 2010-02-23 20:16:09 följande:
    haha nej jag vet vad du menar, känner mig en smula manisk i det här nu! för två veckor sedan tänkte jag knappt på det men nu tusan upptar det så mkt tanketid på är jag gravid, när kan jag bli gravid, när kan jag ta test nästa gång etc! Tur min sambo är iväg och åker skidor så han inte ser hur mkt tid jag spenderar på familjeliv just nu! hahahaha
    haha vet va du menar!{#lang_emotions_smile}

säger detsamma, min sambo vet inte att jag sitter såhär mycket här på fl o tur är väl det {#lang_emotions_wink}
  • Anonym (fler?)
    annkar78 skrev 2010-02-23 20:28:19 följande:
    ASG ja verkligen! har ju förmedlat bilden av hur cool jag är med detta och att "jag räknar med att det säkert tar ett halv år innan det blir ngt"! Häromdagen sa han lite försynt att jag kanske inte ska tänka på det så mkt! Förstår honom!! Så vad gör jag, jo jag spenderar timmar på FL och skriver flera inlägg i "vår" tråd! ser det lite som en Win win situation Men attans det är som att man väckt den Björn som sover! Haha
    jo han har ju rätt i det han säger, man kan ju bli knäpp av o tänka för mycket plus att jag har hört att det kan försvåra chanserna att bli gravid.
    men hur lätt är det o inte tänka på det då? haha!{#lang_emotions_smile}
    det är tur att vi här i tråden har varandra!{#lang_emotions_laughing}
  • Anonym (fler?)
    annkar78 skrev 2010-02-23 20:37:26 följande:
    ja verkligen så vi kan få vara lite smått neurotiska utan att våra äkta hälfter börjar skrämmas av ens beteende! Jag tror inte att det är ngn fara av att tänka för mkt på det så länge man inte mår dåligt eller blir stressad av det. Känner mig def inte stressad mer förväntansfull och nyfiken!
    haha ja men precis!{#lang_emotions_smile}
    nej det är det garanterat inte, som du skrev, det är säkert bara om man blir stressad o så isf. men det är vad jag hört. ingen aning om det stämmer eller icke {#lang_emotions_smile}
  • Anonym (fler?)
    annkar78 skrev 2010-02-23 20:45:30 följande:
    har du två barn? hur gamla är de?
    vem frågar du?
  • Anonym (fler?)

ok då förstår jag {#lang_emotions_smile}

• Anonym (fler?)
    wonderchild skrev 2010-02-24 17:45:14 följande:
    Jag kunde inte hålla mig o testade idag... Negativt FY FAN vad besviken jag blev, även att jag trodde mig vara helt inställd på minus... Jag har varit såååå jävla ledsen hela eftermiddagen... (testade runt kl 14).. VARFÖR ska det vara så förbannat svårt??? Vi har som sagt försökt sedan juli 2008, med två missfall som resultat... Helvetes jävla skit också... Dock ingen mens i sikte än men jag gissar på att den kommer inatt nu när jag vet att jag inte är gravid iaf...  I och för sig så kan det ju hända att jag testat för tidigt, men orkar inte ens hoppas längre...  Det enda positiva med detta är att vår läkare lovade oss att om vi inte blivit gravida i februari/mars så får vi remiss till en riktig, ordentlig utredning om VARFÖR det inte går vägen... Ett tips till er annkar78 o casham, gå till mvc o be dom ta ett blodprov. Där ser dom mycket tydligare och mycket tidigare om ni är gravida, eller om ni t.ex har en graviditet som har avstannat men inte kommit ut i form av blödningar (sk. Missed Abort)... Tycker överhuvudtaget ni ska ta kontakt med mvc om mensen strular. Kram på er, vi får väl hoppas att någon i den här tråden plussar snart
    va tråkigt!{#lang_emotions_frown}
    *skickar massa styrke kramar till*
  • Anonym (fler?)
    annkar78 skrev 2010-02-24 18:05:43 följande:
    hihi konstaterade nyss att vi är en blivande läkare, en sjuksköterska och en socialpedagog i den här tråden! Hmm undra vad "fler?" jobbar med!
    "fler" är arbetslös, roligare än så är jag inte tyvärr haha {#lang_emotions_tongue_out}
  • Anonym (fler?)
    annkar78 skrev 2010-02-24 20:05:27 följande:
    haha jag ser det bara som ett bra komplement till vår annars lite "stiffa" grupp! är för mångfald!
    woohoo!{#lang_emotions_smile}
    känns bra att ni inte "dissar" mig som är en liten utstickare {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?