Inlägg från: Anonym (fler?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fler?)

fler än jag som väntar med spänning?

"anonym (kjerstin)"
    du är så välkommen så!{#lang_emotions_smile}

• Anonym (fler?)

hahahaha kunde inte ha sagt det bättre själv annkar78!{#lang_emotions_laughing} (som välkomnande till kjerstin alltså {#lang_emotions_smile})
    vi är en salig blandning härinne men vad gör det? vi alla strävar efter samma sak o stöttar varandra o vad kan vara bättre än det?{#lang_emotions_smile}

attans att dom inte vill svara eller stänger igen telefontiden alldeles för tidigt!{#lang_emotions_undecided}
    men kan du inte köpa ett test idag o testa imorgon bitti o om det inte visar plus o mensen inte kommit så ring till dom eller gå dit o säg som det är o att du är trött på o ha det såhär o vill veta.

• Anonym (fler?)

casham, men är det inte så att ingen graviditet inte är den andra lik?
    nu känner jag mig jätte dum som skriver så o jag menar inget illa med det, men menar att det kanske är därför det inte visat sig på dig än. varken på test eller annat sätt {#lang_emotions_smile}

• Anonym (fler?)

annkar78, när jag tänker gå o köpa mitt test?
    om det va mig du menade så vet jag inte när jag ska köpa o om jag ska det..

• Anonym (fler?)

annkar78, det blir mitt första test som jag tar nu isf.. hehe.. {#lang_emotions_smile}
    men ja.. jag ska avvakta tills imorgon innan jag köper iaf så inte blödningen kommer igång igen under dagen/kvällen/natten.

• Anonym (fler?)

annkar78, det är ingen fara. är ju lika förvirrad jag haha {#lang_emotions_tongue_out} men som du skrev, du kan ju alltid skylla det på att du va gravid om du är det {#lang_emotions_smile} (vilket jag hoppas att du är!)

• Anonym (fler?)

det va så lite så!{#lang_emotions_laughing}
    fick du tag i vc eller nå annat ställe så du kunde boka tid?{#lang_emotions_smile}

• Anonym (fler?)

ja då är det ju lite tokigt wonderchild, men ändå inte för det är ju ett riktigt gott tecken att det är en liten i magen!{#lang_emotions_laughing}
    du får berätta sen va dom sa på mvc!

& jag hoppas detsamma för dig, att du snart får hoppa över till en {#lang_emotions_gravid} tråd!{#lang_emotions_laughing}
    & det hoppas jag ju såklart även för er andra tjejjor!{#lang_emotions_smile}

• Anonym (fler?)

annkar78, förstår va du menar. är ju alltid lättare o ha något eller någon o skylla på när det gäller sitt humör o sina handlingar!{#lang_emotions_laughing}

fick du tag i vc eller nå annat ställe så du kunde boka tid?{#lang_emotions_smile}

• Anonym (fler?)

annkar78:

gör det!
    o skulle dom säga nej så va en bitch mot dom så dom ger med sig o låter dig ta blodprov iaf!{#lang_emotions_smile}

nej jag har inte köpt nå test. men mensen kan man ju helt klart säga har stannat av. nu kommer det bara när jag torkar mig. så skumt... {#lang_emotions_undecided} blir hel förvirrad.

känns ju lättare så hehe {#lang_emotions_wink}

Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?