fler än jag som väntar med spänning?
"anonym (kjerstin)"
du är så välkommen så!
"anonym (kjerstin)"
du är så välkommen så!
hahahaha kunde inte ha sagt det bättre själv annkar78!
(som välkomnande till kjerstin alltså
)
vi är en salig blandning härinne men vad gör det? vi alla strävar efter samma sak o stöttar varandra o vad kan vara bättre än det?
attans att dom inte vill svara eller stänger igen telefontiden alldeles för tidigt!
men kan du inte köpa ett test idag o testa imorgon bitti o om det inte visar plus o mensen inte kommit så ring till dom eller gå dit o säg som det är o att du är trött på o ha det såhär o vill veta.
casham, men är det inte så att ingen graviditet inte är den andra lik?
nu känner jag mig jätte dum som skriver så o jag menar inget illa med det, men menar att det kanske är därför det inte visat sig på dig än. varken på test eller annat sätt 
annkar78, när jag tänker gå o köpa mitt test?
om det va mig du menade så vet jag inte när jag ska köpa o om jag ska det..
annkar78, det blir mitt första test som jag tar nu isf.. hehe.. 
men ja.. jag ska avvakta tills imorgon innan jag köper iaf så inte blödningen kommer igång igen under dagen/kvällen/natten.
annkar78, det är ingen fara. är ju lika förvirrad jag haha
men som du skrev, du kan ju alltid skylla det på att du va gravid om du är det
(vilket jag hoppas att du är!)
det va så lite så!
fick du tag i vc eller nå annat ställe så du kunde boka tid?
ja då är det ju lite tokigt wonderchild, men ändå inte för det är ju ett riktigt gott tecken att det är en liten i magen!
du får berätta sen va dom sa på mvc!
& jag hoppas detsamma för dig, att du snart får hoppa över till en
tråd!
& det hoppas jag ju såklart även för er andra tjejjor!
annkar78, förstår va du menar. är ju alltid lättare o ha något eller någon o skylla på när det gäller sitt humör o sina handlingar!
fick du tag i vc eller nå annat ställe så du kunde boka tid?
annkar78:
gör det!
o skulle dom säga nej så va en bitch mot dom så dom ger med sig o låter dig ta blodprov iaf!
nej jag har inte köpt nå test. men mensen kan man ju helt klart säga har stannat av. nu kommer det bara när jag torkar mig. så skumt...
blir hel förvirrad.
känns ju lättare så hehe