Hej igen efter liten bortavaro.
Här har det inte varit några bra månader alls sen alla sjukdomar i höstas och tanten har slappat till sig helt. Sen att övriga familjen är ena riktiga gottegrisar har inte underlättat *suckar* Sambo min har gått upp allt han gick ner under vår XV-tid + ett antal kilo till (i runda slängor allt som allt en 15kg) medans jag själv ligger på +6 *suckar igen* Han fick nog i helgen och drog igång på soppor (Naturdiet) i måndags och jag var inte sen att hoppa på. Nu jävlars säger jag bara...tredje gången gillt? Jag SKA bli av med de där kilona som kroppen hittills vägrat släppa taget om. Har haft pendlarkilo (2,5 upp, 2,5 ner osv) men dessa andra vill jag ha bort. Jag vill ner igen till mina 62kg och nu ska jag f*nimej dit 
JennyCB skrev 2011-03-16 16:44:34 följande:
Ni som gör eller har gjort halvfart, vad har ni haft för viktnedgång/ vecka? Jag har 10 kg kvar men kan inte bestämma mig om jag ska sluta med helfart eller inte
Jag tog 20kg på 12 veckors helfart och sen mina sista 10kg på halvfart och det tog väl 2 månader att tappa. Att det gick så pass "fort" berodde på att kroppen var desperat efter mer kalorier då jag tränade så pass mycket som jag gjorde 3-5 dagar/ vecka o snitt 1,5 timme/pass.