Inlägg från: Doodie1 |Visa alla inlägg
  • Doodie1

Vänner i Göteborg 2

Här håller ni hus!

sofia, ha en såååå skön semester (fast du har kanske redan åkt?). Helt rätt att ta sig till värmen nu.

Sambon och jag brainstormar kring nästa års resor... Thailand står högt upp på listan. Sen skulle jag ju vilja bli miljonär, så vi kunde åka till Vietnam, Kambodja, Kina, Bali, Malaysia, Australien, Nya Zeeland, Sydafrika... shit...  många ställen man vill besöka. I dagsläget har vi iallafall bokat Zakynthos i maj, skönt det me!

Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • Doodie1
    jojo72im skrev 2010-02-22 22:30:20 följande:
    Kanske kan det bli två sushiträffar, en på tis och en på tors?
    va bra! gärna tisdag här me!

Flisan, då får du hålla tummarna att jag vinner miljoner - o ni andra me!! Innebär detta att jag ska köpa en triss nu?

joanna, nåt att spåna på o då kan kidsen leka i sanden...
  • Doodie1

coolchick, låter som ni haft det jobbigt sista dagarna. Och trist att de inte kan ta hand om er ordentligt när ni tar er in på sjukhuset! Hoppas ni kanske mår bättre idag?

BEACHVOLLEY, tänkte lägga upp två datumförslag för oss att spela - skriv gärna vilken ni kan alt. ALLA.

Litenlind, fick ni en trevlig lunch igår. Du ordnar och fixar så, jättegulligt! När snön försvinner bjuder jag hem er till mig. Just nu är det babyboom i vår trappuppgång, så vi har 3 barnvagnar som står - 3 Teutonia S3 by the way. Så det är fullt hus. :)

I övrigt... Jag har en piggelin kille som håller mig vaken från kl. 06.30 på morgonen. Jag bara KAN inte leka med honom så tidigt, så lägger honom på en filt på golvet m lite leksaker o sitter sedan och "glor" på honom. Urk, får dåligt samvete... Lite dåligt tajmat att killen är morgonpigg o inte jag. Nån som har tips på hur man får unge herrn att sova längre?

• Doodie1

Heej igen, har lagt upp förslag på dagar - ju tidigare vi bestämmer oss, ju lättare att få en bana! Sååå skriv upp vilken dag som passar dig. Ska bli sååå kul!

OBS! Har lagt in i planeringstråden!

{#lang_emotions_apple}   BEACHVOLLEY - NRJ hallen i högsbo,, vilka datum kan ni?
    Tid: vid 17:oo, beroende på vad som blir ledigt när vi bestämt oss.

Tisdag - 16 alt 23 mars
    Onsdag - 17 alt 24 mars

• Doodie1
    litenlind skrev 2010-02-24 12:33:30 följande:
    Nu har jag lagt in lite nya förslag, en ny fika på Glädjebubblan den 30/3 kl 14 och promenad vid Skatås den 23/3 kl 14 om nu vädret tillåter.
    Fika vid bertilssons stuga lr kanske en engångsgrill m korvgrillning om vi tar skatås? mmm ... blev sugen på varm choklad oxå.
  • Doodie1
    jojo72im skrev 2010-02-25 18:31:28 följande:
    Tjejer: Är det ngn här som ska springa ngt löpar-lopp i år? Tänkte vi kunde köra ngn löpträning ihop här på tråden kanske? Mixa nytta med nöje, socialt med hälsosamt....Lite nyttigare än alla dessa smarriga fikor vi går på hela tiden Finns det intresse för det? Jag föredrar att springa i Skatås (när snön är bort) så är det ngn som orkar ta sig hit och vill ha en löparkompis så hojta till
    Ja jojo, du vet var jag står i ämnet... alltid redo!
  • Doodie1

hello girls,

Är det godisgrisarna som härjar här inne Isåfall har ni en till! Igår var det sån panik på kvällen, så fick ställa mig & göra chokladbollar... MUMS! Såå gott! Egentligen är jag lakritstypen, men på nåt sätt har choklad gjort stormsteg in i mitt liv... He, låter som jag moffar jämt... he, ja har jag väl nåt inköpt så gör jag allt det... slurp! Men försöker verkligen att hålla i den goa träningsandra jag nu kommit in i, så gott att få träna ordentligt. Jag är en ganska sportig typ, vilket tyvärr inte syns på min kropp just nu, så ska bli så skönt när man kommer ner några kilon till.

Ullared över tagen säger ni, det låter väldans intressant tycker jag! Nåt för aktivitetstråden?

Hur ser det ut med intresset för beachvolley? Bare till att skriva upp er! Tänk sand mellan tårna .... ahh... så nära man kan komma sommaren i detta vinterrusk!

Coolchick, lite kul det där med din kompis Marie att hon är gift med en släktning till mig. Världen är liten.

Hoppas ni får en trevlig helg, nån som ska göra nåt speciellt?

• Doodie1

Hej tjejer,

Skrev mig osm eventuell idag till Gjädjebubblan, men får stanna hemma. Får farmor på besök o känner att hon får alldeles för lite tid med lilleman. Så nu stannar jag hemma, ska laga lite mat till oss o sen blir det till att springa.

Emma, om ni åker över till Ullared över dagen den 15:e, så är jag nyfiken  på att eventuellt göra sällskap (då tar jag nog bilen också). Planerar en spa-helg med tjejkompisarna den 8:e maj, helgen innan, annars hade jag kommit med heeela helgen. :) Ni gör ju allt kul på en o samma gång - shoppa, skvallra, grilla... yummy!!

• Doodie1
    coolchick skrev 2010-03-01 14:06:37 följande:
    Ursäkta mig nu, men förbannade, jävla skit!!! Elliot har börjat spy igen. Blir så himla trött, just när man trodde att han hade återhämtat sig helt. Stackars liten... Han är fortfarande pigg, så jag hoppas, hoppas, hoppas att det går över snabbt denna gången.
    AAAj, hoppas det är något litet han ätit, så det går över bums!

Kram o hoppas ni är krya - NU!
  • Doodie1

cool, en herman som är sååå gott - Är den slut?

Känns som dagarna rinner iväg o det var länge sedan man träffade många av er. Har satt upp mig på flera träffar, så nu hoppas jag att det blir snart igen!

Mojnar, välkommen hit!

jojo, hur går det med sushiabstinenset nu när du inte åt igår? ;)

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2