Inlägg från: Doodie1 |Visa alla inlägg
  • Doodie1

Vänner i Göteborg 2

coolchick skrev 2010-03-12 10:15:33 följande:
    Japp! Eller så får vi hädanefter surfa med såna där heldräkter med hjälm typ. Som man använder vid ebola virus tex
    Hehe, bra ide cool. Kanske en ny affärside att tjäna pengar på? Lägga ut på tradera typ... :)
    Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • Doodie1
    litenlind skrev 2010-03-12 11:42:24 följande:
    Gillar han inte pannkaka?!! Vad är det för barn du har Skicka hit dem till mig istället, jag är vrålhungrig! Vi mår redan mycket bättre både jag och Alva, även om magen värker lite och är lite småorolig fortfarande. Konstig grej det här.
    Då måste det ha varit det ni åt gissar jag. Pust! Känns som den där rackarns magsjukan härjar överallt, så cool vi kanske får gå i våra rymddräkter på stan snart! :)
  • Doodie1

Hej hopp, jag behöver förankra med min sambo idag VART vi ska vara ikväll o vilken tid. Är det Amazing Thai som står på listan? o kl. 19? 

Denna vecka är det fullt hus, ska ha dop på lördag o hade inte skaffat en dopklänning. Fick några förslag från kompisar, men de var lite för tjejiga klänningarna , men gööör fina. Men igår var det in på bytingen o nu fick jag tag på en för 390kr, inte den finaste, men enkel o helt ok. Pust!

Den stora gula är ute ida me, så nu ska vi ta på oss o ut o jaga den! KRAM

• Doodie1

Linnea, jag var i gamla planeringstråden o skrotade... så nu ser jag. Ses ikväll! KRAM

• Doodie1
    litenlind skrev 2010-03-16 18:18:17 följande:
    Alla de andra bokade av via sms till mig. minSalie trodde jag inte skulle komma eftersom det stod kanske bakom och jag inte hört något.Tråkigt, men det kommer ju fler gånger hoppas jag.
    Shit pommesfrites! Det var ju jättetrist verkligen att så många bangade, men så är det kanske ibland... får be om ursäkt för mitt sena avhopp i eftermiddags, tror jag tog mig vatten över huvudet denna gången o bokade in mig för att sedan i sista stund inse för mig själv att japp, nu gjorde jag det ... nåt som jag inte orkade. Sååå hemskt ledsen Linnea om det trasslade till det! Hoppas att vi ses en annan dag, nu ska vi jobba vidare på att fixa o dona inför dopet på lördag.

Stor kram!
  • Doodie1

Kollar in o säger hej, hur är det med aktiviteter här? Ser att några av er är grymt duktiga. Jag har haft jobbiga månader med lilleman, så fått avboka allt här med kort varsel. Har varit jäkligt jobbigt det här med att vara mamma. Jag är ju van vid att köra på i 200 knyck o göra lite som vinden faller in, så jätteomställning att styra sig efter någon annan + att lilleman har varit mkt sjuk. Jag hoppas att en dos av mkt sol o vårkänslor får oss att kunna hänga med på lite mer här inne. 

Hur mår ni andra? KRAM

• Doodie1
    coolchick skrev 2010-03-26 16:27:09 följande:
    Doodie: Usch, låter som ni har haft en tuff period ja. Hoppas det vänder nu när sol och värme verkar vara på ingång. Jag märker åtminstone stor skillnad i ork och humör för min egen del Kram på dig!!
    Tack, alla kramar mottages varmt.
  • Doodie1
    Josephine78 skrev 2010-03-27 09:42:17 följande:
    Hoppas att ni får vara friska nu, så jädrans jobbigt när dom små blir sjuka hela tiden Och sen att bli mamma är ju en omställning som heter duga och det tar sin lilla tid att komma in i det!
    Du har så rätt, det är en jäkla omställning. Men börjar tack o lov bli bättre.

Atena, då får vi se vad som händer med arbetstider mm när Geeley tar över o om man ska börja äta med pinnar. ;)

mins, fina kort o fin Maja!
  • Doodie1

Hej hopp, hur många är det som kommer med imorgon? Jag har egentligen en kurs med öppna förskolan imorgon som jag funderar på att hoppa för det var så länge sen jag träffade många av er.

• Doodie1

Verkar vara många som hoppar i morgon? Ska vi ställa in?

• Doodie1
    SofiaLind skrev 2010-03-30 07:42:58 följande:
    Vi är tre nu som ska till Lek & Buslandet kl 11. Häng på om ni vill....Gratis med barn under 1 år..=)
    Sofia, är det på Backaplan?
  • Doodie1
    Pippisan skrev 2010-03-29 21:47:44 följande:
    Doodie: Vilken öf går du till? Du bor väl i Johannebergstrakterna? Finns det ngn här nära? Jag vet nämligen bara Spira och Kåken...
    Jag bor i johannesberg, andra sidan villaområdet om du går från Willys, så när dig. :) Jag skulle till ÖF SPIRA med BVC, men tror jag ska hoppa det.

Går gärna tillsammans med er om ni vill ha sällskap någon vecka.
  • Doodie1

Atena o pippisan, tänk om jag hade kunnat säga ett nytt ställe nu... Men "bara" Spira...

• Doodie1

Jäklar det blev ett stort manfall, så jag gissar att det blir inställt? Avbokar mig o hoppas vi ses snart på en ny aktivitet. Fika i nästa vecka någon? KRAM

• Doodie1
    Pippisan skrev 2010-03-30 09:29:48 följande:
    Doodie och minSaile: Vi kan väl ta en promenad ngn dag här i krokarna? Eller ses vid Näckrosdammen och gunga lite? + termos med kaffe. Torsdag efter lunch till exempel?  Atena bor du oxå i Johannebergsområdet?  Är det "roligt" för barn under 1 år på Lek&Buslandet? Klara kan ju inte ens krypa... :) Jag kan tänka att lite större barn får ut mer av det, eller? Vad kan man göra för påskpyssel med en 8 månaders som bara äter på allt?!
    Absolut! Åker hemåt över påsk, är tillbaka på måndag igen, kan lite när som nästa vecka o hoppas det blir lika fint väder som jag tror det blir idag ... peppar peppar...
  • Doodie1
    litenlind skrev 2010-03-30 10:05:44 följande:
    Lek och buslandet har en avdelning för barn mellan 0-3 år och där kan även de små ha kul!! Flisan var där med sin son för ett par veckor sedan och han är ju 6 månader och han hade jättekul!
    Isac är 4:a mån snart 5, så då kanske man vågar ta me även honom?
  • Doodie1

Sofia, vilken tid funderar ni på att äta frukost på fredag? tänkte att jag kanske kunde droppa förbi om det inte e alltför sent. Hade varit skoj att äntligen få ses igen. KRAM

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2