Inlägg från: Doodie1 |Visa alla inlägg
  • Doodie1

Vänner i Göteborg 2

coolchick skrev 2010-03-03 09:30:48 följande:
    Doodie: Herman är knappt halv idag Men jag sparade så klart en smet till mig själv, så om 9 dagar blir det en ny Herman. Då ska jag mixtra lite med innehållet. Är inte så förtjust i nötter, så de ska jag nog strunta i helt. Kanske bara ha i äpple och choklad... Gud så härligt väder!! Lite kallt fortfarande, men ändå. SOL!!! Vill börja röja på balkongen och göra vårfint. Nu är snön borta där, så snart snart...
    Hee, nu blev jag inte MINDRE godissugen! :-P Försöker hålla mig på veckorna, men ibland är dte sååå svårt. Det där med fika på stan är inte lätt för en som försöker gå ner i vikt. Igår var jag en sväng på Brogyllen o kön var superlång, så man fick stå länge vid kakdisken - massa marängkakor, chokladvarianter, mumsisar.... innan jag kom fram o beställde... en juice tack!

Om din herman skulle utöka sig, skulle jag gärna ta emot en bit av honom. har du fått honom eller skapat honom själv?

gillade inte heller nötterna så mkt, tycker den blir så torr då.
    Isac 13/11-09 Omnia vincit amor
  • Doodie1
    coolchick skrev 2010-03-05 20:03:45 följande:
    Och så skrev hon: Hoppas du har överseende!Har sån god lust att skriva tillbaka att Nä det har jag fan inte, det var jävligt dåligt stil!!!!
    Tycker jag att du ska skriva! Jäkligt dåligt när man lovat. Hon skulle inte sagt att hon håller den i första läget utan finns den kvar så finns den... hrrmm... blä! Argh!
  • Doodie1
    Flisan 80 skrev 2010-03-06 09:32:43 följande:
    Ja sånt där är dåligt. Har stött på många konstiga människor genom Blocket. Det är som att vanlig vett och etikett inte gäller helt plötsligt!Åhhhh, detta härliga väder. Att ögonen sticker och tårar sig är väl ett tecken på att solen varit borta alldeles för länge!!Idag blir det en liten promenix på stan sen liten födelsedagsmiddag för sambon som fyller år imorgon! Vi var så fräcka att vi delade ut lite uppgifter infor kvällen. Typ: ni fixar efterrätt, ni förrätt osv. Hoppas folk tycker det är OK. kan ju bli ganska trevligt när man får vara i köket och fixa tillsammans istället för att vi ska stressa ihäl oss för att ha en trerätters på bordet när folket kommer...Ha en skön löradg alla!
    Vad mysigt det låter! Hoppas ni får en helkväll!

Själv ska jag på DATE! Min käre sambo ska ta ut mig på restaurang + bio, så farmor o farfar kommer o ska vara barnvakter. JAg har tutat i Isac att om han vill ha syskon får han se till att vara på sitt bästa humör, så de vill ha honom fler gånger.

Som de säger i trolltyg i tomteskogen... "nu ska jag göra mig vacker" ... Kram o trevlig helg alla!
  • Doodie1

Linnea, tror jag var den sista som skrev upp mig itll dig imorgon. fick plötsligt en hel dag fri, så kommer gärna. Är det nåt man ska ta med sig? KRAM

• Doodie1
    litenlind skrev 2010-03-08 08:06:34 följande:
    Ni som är intresserade av Zumban kan väl skriva upp er så absolut snart som möjligt så att jag kan boka. Det är som sagt väldigt populärt och tiderna försvinner i rasande fart.
    Har lagt till mig, men får lägga en brasklapp att vi ev. ska på kalas då. Jag hoppas kunna få min sambo att kolla detta över helgen. Det är hans bror + fru som fyller. Är det ok?
  • Doodie1
    Lenis skrev 2010-03-08 13:02:57 följande:
    HAr varit lite fullt upp här så jag har inte haft tid att läsa eller skriva på en vecka. Olof disputerade i lördags och vi har inte haft en lugn stund på hela vecka. När Alexander har sovit har jag fått passa på att fica allt med festen, ringa, bordsplacering, etc. Dessutom så sov han jättelite på dan förra veckan så jag han nästan inte med någonting. Men festen blev jättelyckad och Sambon klarade såklart disputationen galant. Alexander och jag var kvar på festen till ett på natten. Helt otroligt att han kunde sova i sådant liv. NU är det dock över och endast 1 vecka tills vi flyttar till GÖTET! Ska bli sååååååå Roligt. Och nu känns det ju som att våren är på väg också.Coolchick: Jag köpte sådana där brio tassar för 300 på barnens hus. Jag känner mig lite lurad måste jag säga :). Hoppas att det inte är någon fara med Elliot, men skönt att få kolla i alla fall!
    Grattis vad skönt när allt går som på räls! Välkommen ner till Götet, är det tillbaka eller som ny? Vart kommer ni att bo?

Japp, cool... jag som funderar på att titta efter just sådana tassar, känner att ett besök till Ullared snart är nödvändigt. Håller just nu på att ruska sängen, så den snart faller i 1000 bitar! Hee... ja, grabben gillar det visst, o om inget annat funkar... vad gör man? :-P
  • Doodie1
    litenlind skrev 2010-03-09 07:57:29 följande:
    Nu har jag bokat in oss kl 10:30 den 24/4 för zumba. Priset är 120 kr per person för att få det privat så här (man kan gå vanliga klasser också då är det billigare).Jag sa att vi blir runt 10 personer och hittills har inte så många skrivit upp sig, så kom igen nu allihop! Ni kan gärna ta med någon annan kompis om ni vill också, som sagt så är det roligare ju fler vi blir!
    Skulle gärna vilja kika på hemsidan, finns det en länk? Vart i Johannesberg är det.
  • Doodie1
    Lenis skrev 2010-03-08 20:47:54 följande:
    Jag är ny men sambon flyttar tillbaka. Vi ska bo i Askim i lägenhet till att börja med men letar efter radhus eller hus. Zumba låter kul men jag vågar inte sätta upp mig på någonting förrän vi är på plats misstänker att vi kommer ha rätt mycket att göra för att komma i ordning. Ska shoppa lite nya möbler och försöka fixa allt så snabbt som möjligt så att man kan njuta av våren som verkar vara på väg.
    Letar ni i just Askim? Hus o radhus alltså? Är det andrahandskontrakt eller första på lägenheten? Kommer han därifrån eller vad gör att den delen av Gbg lockar? Bara lite nyfiken.  

Ja, våååren är äntligen på g, så känns det när solen nästan skämt bort oss varje dag... Keep on going säger jag bara! Så välbehövt!!
  • Doodie1

Va fals, sushibuffe o ättävling på en så samma gång... come on girls... I'm in!!

Cool, brownieee (shit, du får sluta kalla dig det, blir så chokladsugen!), mins, dags för en aktivitet i tråden? :-P *läskad*

• Doodie1
    SofiaLind skrev 2010-03-10 07:13:25 följande:
    Godmorgon alla glada mammor!! Mr ni bra idag?
    Hej Sofia, det var länge sedan man såg din glada nuna! Hur är det att vara tillbax i svedala? jag undrar just vem som snodde solen idag, vill ha den tillbax! Här är det ok, väntar på att våren ska komma o känner att det är lite för bekvämt vissa dagar för att ta sig ut. men ska bli kul att komma ut på lite fika igen, tror vi ses nästa vecka?! Ha en gooo onsdag!
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2