Inlägg från: coolchick |Visa alla inlägg
  • coolchick

Vänner i Göteborg 2

browniieee skrev 2010-03-12 10:19:21 följande:
    haha... finns d sånna i min storlek då?
    Jag kan sy en till dig Eller så kan vi sy ihop två.

Lustigt det där med stor mage och stor jacka... Det var sååå många föräldrar till Tindras klasskompisar som blev jätteförvånade när jag hade fått Elliot. Men du har väl inte varit gravid?! Eh jo, och stor som en padda Men det måste ha varit min oversize vinterjacka som dolde kaggen
  • coolchick

Jag köpte en herrjacka tror jag På Maxi eller nåt sånt, eftersom jag bara skulle ha den några mån så ville jag inte lägga ut massa pengar på en ny jacka.

• coolchick

Här skulle man göra sig till och steka pannkakor till lunch, och så gillar inte Elliot det. Så nu fick jag steka några köttbullar också, och så lurar jag i honom lite pannkaka mellan köttbullarna Så lättlurad!!

• coolchick

Är krupp något som vissa barn är mer benägna att få, eller är det bara ren otur?

Vad jobbigt för lillen Maria {#lang_emotions_frown} Jag hoppas verkligen vi klarar oss undan krupp, jag kommer flippa över...

• coolchick
    SofiaLind skrev 2010-03-13 11:57:43 följande:
    Åh vilken undebar dag det är!! Solen strålar och snön smälter!! Härligt...förutom att det kommer fram en attans massa hundbajsekorvar som gömt sig i snön..blä!
    Håller med dig, all den här j*vla hundskiten som kommer fram {#lang_emotions_yell} Så himla äckligt!!!

Har varit och tränat nu på fm. Ska duscha och plocka undan lite här hemma, sedan är det dags att börja producera sushi. Ska bli skojsigt värre
  • coolchick

Hej! {#lang_emotions_sunny}

Josephine: Usch stackars lilla Linnea {#lang_emotions_frown} Alla de här dagissjukorna i böjan är så himla jobbiga! Hoppas hon inte blir sämre under dagen i alla fall, eftersom J inte är hemma. Lite läskigt att vara ensam hemma tycker jag när de är jättesjuka...

Browniieee: Tänk om du går över tiden med Sulcii också {#lang_emotions_wink} Ska håll atummarna att dte inte blir så. Mest för att jag själv är lite sugen på att titta på en så liiiten bebis igen hehe
    Kul att prata med dig från balkongen häromdagen! Hoppas vi snart kan ses inomhus {#lang_emotions_smile}

Här hemma råder det brutala oenigheter ang semestern i sommar. Sambon är mer sugen på Gotland än Turkiet. Jag hade nog kunnat ge mig på den punkten, om det inte var för att hans föräldrar typ har bjudit med sig själva till Gotland den veckan också. Inte alls kollat läget om det är ok med oss, utan de vill bara hänga på, helt utan vidare.
    Så protesten från min sida är mer en principsak. Ogillar verkligen när folk gör så!!

• coolchick

Jag tänker inte åka till Gotland om de ska åka samma vecka, och på den punkten ger jag mig inte! Blir förbannad på folk som inte har någon som helst känsla för sånt {#lang_emotions_yell}
    Annars kan J åka med sina föräldrar så åker jag till Turkland

• coolchick

Alltså, grejen är att svärisarna egentligen är ganska rara och inte alls så jobbiga. Men jag tycker det blir lite mycket av det goda om man ska hänga ihop en hel vecka. Plus att det som stör mig allra mest är den här självinbjudan, att man bara tar för givet att det är ok.

Ja ja, risken finns väl att båda får ge sig, och så blir det varken Gotland eller Turkiet. Får väl sitta hemma på balkongen hela sommaren

• coolchick

Jag får ju lite dåligt samvete på ett sätt, men det översköljs av glädjen att resan blir av hehehe

Nu sitter Tindra hemma med noll röst. Har varit hes hela helgen men efter barnkalaset så var det kört. Får väl vara hemma från skolan imorgon. Ingen idé att skicka dit hennen är hon inte kan prata

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2