Inlägg från: coolchick |Visa alla inlägg
  • coolchick

God morgon!

Frukost & surfa, finns det nåt bättre på morgonen?

Tindra är hemma idag också, hon hostar så jäkla illa. Ska se under dagen hur det låter, ev ringer jag VC. Har lite fobi för lunginflammation av nån anledning...

Idag blir det träning igen. Får ev köra mest kondition, det känns som att jag har pajat nån muskel i axeln på gårdagens skivstång. Gör ont som f*n att lyfta armen högre än axeln.

Sofia: Åh måste ni ge bort vovven? Vad är det för hund då? Nu blev jag såklart sugen, men är egentligen inte ens nån hundmänniska. {#lang_emotions_dreamer}

• coolchick

Nu har jag hittat ännu en BT vagn i Varberg som jag ska kolla på idag! Borde väl ta mig dit fortast möjligt så den inte försvinner Men även han har lovat att hålla den, så vi får väl se om han är en man för sitt ord hahaha!

• coolchick
    SofiaLind skrev 2010-03-16 09:09:09 följande:
    Vi har en liten chihuahua hane på 3,5 år. Vi älskar honom, men har inte riktigt så mycket tid för honom som han förtjänar...
    Åh vad trist {#lang_emotions_frown}
  • coolchick

Men stackars liten Maria {#lang_emotions_frown} Vad jobbigt ni verkar ha det nu! Hoppa sverkligen det vänder snart, i takt med att solen och värmen kommer.

Trist att er middagsdejt blev inställd idag tjejer!

• coolchick

Ok vad bra att veta ungefär när ni andra har bytt håll. Tänkte mest om vi köper vagnen imorgon, om man vågar göra sig av med den vi har nu. Kan ju inte ha tre vagnar ståendes här hemma

Visst, sen är det ju olika från barn till barn. Men Elliot har ju åkt lite framåt i den lilla vagnen som vi har i bilen, och han verkar inte ha några problem med det. Fast det är klart att det kommer kännas lite skumt för mig att inte se honom framifrån...

• coolchick
    LillaLoppanT skrev 2010-03-16 22:41:03 följande:
    Är den svart? Jag tycker den ser lite solblekt ut i så fall? Men bilder kan ju lura en. Jag är inne, läser det mesta, men orkar inte riktigt ta mig tid att skriva så mycket nu när jag jobbar.
    Vet inte om den är svart, men jag frågade honom om den var solblekt, för jag tyckte också det såg ut så på bilden. Men han sa att den inte var det, så vi får väl se. Ibland stämmer ju människors verklighetsuppfattning inte helt överens...
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2