Vänner i Göteborg 2
Hållplatsen man går av på heter Brunnsgatan.
Här är karta: maps.google.se/maps&hl=sv&geocode=&q=v%C3%A4stergatan+5+g%C3%B6teborg&sll=61.606396,21.225586&sspn=14.781743,40.869141&ie=UTF8&z=16&iwloc=addr&om=0
Hållplatsen man går av på heter Brunnsgatan.
Här är karta: maps.google.se/maps&hl=sv&geocode=&q=v%C3%A4stergatan+5+g%C3%B6teborg&sll=61.606396,21.225586&sspn=14.781743,40.869141&ie=UTF8&z=16&iwloc=addr&om=0
Man går tillbaks uppåt en bit därifrån vagnen kom och sen ligger det tvärs över vägen... Jag åker från Domkyrkan 12:53...
Haha, nej det var jag som fått för mig att vi skulle ses kl 13, men det var ju 13:30. Jag tar då 2:an från Domkyrkan 13:23
Gör så!
Stackars alla er med magsjuka barn!! Fy så jobbigt för de små liven (och er). Hoppas alla kryar på sig snabbt!
Hej Josefin!! Välkommen hit, även om du är "gammal i gamet"
Nu ska jag och Alva till stallet ( fast hon säger "Åhhh, neeeeej" när jag säger det... Sen ska vi ut och promenera. Härligt väder!
Oh, Flisan, går det att få recept på hemlagad gulaschsoppa?
Supertrevlig promenad idag i solen om än lite halt på sina ställen. Men tänk nu längre fram när det börjar bli varmt på alla promenader med picknick vi kan ha
Nice med sol och värme. Här är det strålande sol men -9 grader... Ta och ta med dig värmen hem när du kommer är du snäll.
Ja nu får ni snart komma så att du och grabben kan vara med på allt trevligt, jag har ju inte ens träffat honom än
I löööv picknick så jag hänger gärna på, bara det är varmt och torrare ute.
Här finns ett säteri, det ligger precis bortanför mig här i Tuve. Stora Holms säteri heter det.
Alva är lite snorig idag, hoppas det inte blir nån större förkyldning av det.
Fyy vad kallt det är! Kan det inte bli vår och varmt NU!!!