Vänner i Göteborg 2
vickan: Johanneberg ligger mitt i stan, precis ovanför korsvägen.
Ja jag har också provat det, jättekul. Tänkte bara att det kunde vara en kul grej att göra tillsammans nån gång och få lite träning på samma gång.
vickan: Johanneberg ligger mitt i stan, precis ovanför korsvägen.
Ja jag har också provat det, jättekul. Tänkte bara att det kunde vara en kul grej att göra tillsammans nån gång och få lite träning på samma gång.
Ni som är intresserade av Zumban kan väl skriva upp er så absolut snart som möjligt så att jag kan boka. Det är som sagt väldigt populärt och tiderna försvinner i rasande fart.
Välkomen till härliga sverige Sofia!!
Självklart kan du ta med båda barnen, Alva gillar Lucas
Angående Zumba så kostar det olika mycket beroende på hur många man är. Man kan vara väldigt många, det är bara roligt ju fler vi blir!
Sofia: Det behövs inget. Vi ses sen!
Nu har jag bokat in oss kl 10:30 den 24/4 för zumba. Priset är 120 kr per person för att få det privat så här (man kan gå vanliga klasser också då är det billigare).
Jag sa att vi blir runt 10 personer och hittills har inte så många skrivit upp sig, så kom igen nu allihop! Ni kan gärna ta med någon annan kompis om ni vill också, som sagt så är det roligare ju fler vi blir!
Här är en länk till hemsidan
www.wellnessbylinda.com/SchemaPriser.html
Sök också gärna på nätet (sök på zumba) för att läsa mer om själva stilen.
Jag har lagt ut det som evenemang på facebook också och bjudit in er alla (som jag har som vänner där iaf )
Såg att carolina tagit bort sig från ullareds-trippen, det verkar som att vi blir max 4 st som ska dit nu då. Jag funderar på att kolla upp om de fått in några återbud på 4-bäddarsstugor och boka om till det i så fall, onödigt att stå och betala för en 6-bäddars om vi bara är 4 st.
Sofia: Det priset är om man bokar en egen privatlektion, eller ja en egen kostar 600 kr och 5 ggr kostar 2500 kr. Det är om man vill finslipa tekniken och så. Det är som personlig träning på ett gym. Priset är alltså för 1 person.
Däremot kan vi ju skriva upp oss på de vanliga klasserna sen ihop, de är ju billigare. Då kan man tex köpa ett 10-kort för 600 kr eller betala 70 kr per gång.
Men vad är det med alla sushi-folk här, jag har väl aldrig varit med om en sån samling sushifantaster
Ja det är trist med alla sjukdomar. Krya på er alla.
Imorgon bokar jag bord till de som skrivit upp sig på att äta på Amazing Thai nästa tisdag. Kl 19 bokar jag till.
Flisan: You got mail on facebook