Inlägg från: litenlind |Visa alla inlägg
  • litenlind

Vänner i Göteborg 2

Sushi-galningar!!

Flisan: Hoppas ni får det toppen i sthlm! Härligt att få lite egentid där också. Och tur för Sj att de betalade

Sofia: Skulle gärna komma på fikan men jobbar till 15 på torsdagar...
    Jag tycker förresten att vi borde slå oss ihop och öppna eget Vi skulle nog kunna få ihop ett superkoncept tror jag!!

• litenlind

Göteborgs massageskola kommer jag att gå de första två kurserna på och är klar med dem i början på december. Sedan kommer jag att läsa lite fler kurser som kan vara bra att ha men de är bara några dagar till en vecka långa och de finns på olika skolor här i Göteborg och i Stockholm. Jag har ju redan en lång massageutbildning hos Axelssons så nu ska jag läsa vidare på den och så är det spadelen då. Men man kan ju vidareutbilda sig hela tiden inom detta område... Det är det som är så kul, man utvecklas hela tiden.

Ja jag tycker inte det är en dum idé alls, det borde vi prata lite mer om det

• litenlind

Tack!

Det kan vara så att det beror på att vi har ätit dålig skinka, för jag och Alva åt det igår kväll och vi började kräkas i natt och Martin åt inte och han mår inte minsta dåligt... Hoppas det så att det inte är magsjuka!!

• litenlind

Gillar han inte pannkaka?!! Vad är det för barn du har Skicka hit dem till mig istället, jag är vrålhungrig! Vi mår redan mycket bättre både jag och Alva, även om magen värker lite och är lite småorolig fortfarande. Konstig grej det här.

• litenlind

Alva rockar också till Manboy

Verkar vara något vi åt som orsakade kräkningarna, vi var båda bra redan igår igen så det kan ju inte ha varit magsjuka.

Sofia: Ja om man gillar när det snöar så är det härligt idag med :-/

Tänkte gå på Universeum imorgon, nån som vill hänga på?

• litenlind

Jobbigt med jobbiga svärföräldrar!! Jag har nog tur, tycker jättebra om mina svärföräldrar och vi har haft några superroliga semestrar ihop med dem. Men det skulle vara död och pina att spendera semestern ihop med några som man trivdes sådär med.

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2