Inlägg från: coolchick |Visa alla inlägg
  • coolchick

Vänner i Göteborg 2

God morgon!

Nu sitter vi och äter frukost, jag & Ellioten. Han har, ta i trä, ätit en halv macka och tre köttbullar Rekord

Undrar om det faktiskt kan vara så att han plötsligt bara har tröttnat på barnmaten och dess konsistens. Igår när vi åt raggmunk och stekt falukorv (lyxigt värre) så åt han massa korv och potatis.

Hoppas bara han inte spyr upp det idag... Och gode himmel, det är inga skämt det som kommer ur näsan på honom idag {#lang_emotions_undecided}

• coolchick

Tjingeling!

Blev en grå, trist dag hela dagen ju {#lang_emotions_frown}

Browniieee, var ni på det där buslandet? Jag såg det när vi åkte förbi till Saigon. Som by the way var vansinnigt kul att gå runt och handla på Sicken massa skumma grejer det finns alltså, som folk äter dessutom. En påse djupfrysta ankfötter kanske??

• coolchick
    Che82 skrev 2010-03-10 14:42:23 följande:
    Ankfötter? Yummie. *spyr i min egen mun av bara tanken*
    Hahaha jag gjord eungefär detsamma kan jag säga. Krökreflexen tirggades en hel del, så där så jag blev lite tårögd liksom... UUÄÄHHH {#lang_emotions_throwup}

Browniieee,
    jaa visst fan luktar det skitskumt på vissa ställen där inne hahaha?! Lukten av frystorkad fisk sköljde ju över mig ett antal ggr kan jag säga.
    Är det bara du & lillen eller har ni sällskap?
  • coolchick
    browniieee skrev 2010-03-10 20:17:41 följande:
    nee faktiskt inte... L vill gå på bio dock men annars har jag inget inplanerat... Vadå då?
    Åh vad vill han se då? Bio är mysigt, kanske skulle ni passa på innan los bebis kommer
    Funderade på om vi skulle kika bort en snabbis ev {#lang_emotions_dreamer}
  • coolchick

Jag gillar inte Alfons, han är lite mesig Alvin & gänget har Tindra också tjatat om, och Prinsessan och grodan ser ganska kul ut den med.

När tänkte ni gå på bio i så fall? Om vi kikar bort jag och Elliot, vilken tid passar dig? Jag skulle kunna sticka ner till centrum innan och köpa nåt gott. Har inte bakat nåt {#lang_emotions_dreamer}

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2