Inlägg från: coolchick
|
-
-
Kanske det, vilken tid?browniieee skrev 2010-03-11 11:17:56 följande:Cool, ni vill inte komma på besök senare i eftermiddag?
-
Jag ska träna 17.30, så jag kan inte dåbrowniieee skrev 2010-03-11 11:41:19 följande:hmm 17-18?
-
Filsan: Instämmer i krya på dig kören!! Och bläh vad jobbigt att vara magsjuk när man inte är hemma
Browniieee: Nej min pappa var inte ute med Elliot idag. Vet du vem min pappa är? Han är lång och har nästan helt vitt hårMustasch också.
Jag såg er både när ni gick till och från bussen idag. Tänkte ropat hej från balkongen, men du pratade i mobilen båda gångerna
Var filmen bra? -
Browniieee: Va?! Släppte slemmis på bion??
åhhh nu börjar det bli grymmespännande ju
Känns det inte jobbigt att M inte är hemma nu när det börjar dra ihop sig?
Vi bor i mitten på 33:an, hörnlägenhet. Jag såg er när ni kom in mellan husen när ni gick till bussen. Lille L hade full fart på benen haha. Gulleplutt!
Jo mina föräldrar har en blyertstavla i sitt vardagsrum föreställande... hmmm mig och min syster -
Nej mina föräldrar är inte asiater, only me
Jag är adopterad.
Märkligt, men jag kände inte igen dig idag när jag såg dig. Alltså, jag kan inte minnas att jag sett dig förr, typ att man har sprungit på varandra på gården eller nåt.
-
browniieee skrev 2010-03-11 21:58:17 följande:haha jaa du.. d kanske e för att jag inte RULLADE fram då kanske haha!!!! OCH var smalare..
Fast jag tyckte nog att du gick väldigt lätt och ledigt för att vara höggravid.
Nu ska jag nog komma i säng ganska tidigt för en gångs skull. Elliot det lilla trollet har börjat vakna redan runt 3-4 tiden på natten och vill äta. Sen passar han även på att bajsa som en elefant... Plus att han tycker det är dags att gå upp redan vid sju sen.
Vad hände med den där lille pojken som sov från 20-08 förr???
God natt ladies! Och Browniieee, may be baby tonight -
Men bläählitenlind skrev 2010-03-12 07:20:54 följande:Här har vi fått magsjuka eller vad det nu kan vara. Både jag och Alva har kräkts i natt och nu på morgonen. Fy fasen!!
Krya på er!!
-
Det kanske smittar härminSaile skrev 2010-03-12 09:46:56 följande:Men tar aldrig detta skitet slut...verkar gå genom hela tråden....hoppas ni tillfrisknar snabbt...
-
Japp! Eller så får vi hädanefter surfa med såna där heldräkter med hjälm typ. Som man använder vid ebola virus texbrowniieee skrev 2010-03-12 09:56:41 följande:Vi får nog sätta tråden i karantän