Är det kvinnans fel att mannen är ett svin?
Med tanke på en persons svar i en annan omröstning så undrar jag om folk tror att kvinnor som har idioter till killar får skylla sig själva?
Med tanke på en persons svar i en annan omröstning så undrar jag om folk tror att kvinnor som har idioter till killar får skylla sig själva?
Annat...
Känner inte riktigt att någon av alternativen var rätt...
Nej det är inte kvinnans fel... Det är VISSA mäns idotier som ställer till det. VISSA osmarta män...
Jag har träffat på min del av puckon men aldrig att jag skulle hata alla karlar för det. Alla är inte grisar...
Nej, männen beter sig som svin av eget val. Kvinnan stannar också kvar av eget val, vilket klassar henne som antingen en idiot eller en förtryckt mes utan självkänsla.
Vill tillägga att jag nu talar om män som är svin - inte livsfarliga mördare till män.
Nej, inte direkt. Det kan säkert vara så. Däremot är det ju jävligt idiotiskt att para ihop sig med en idiot och då tycker jag att den som gör det är den största idioten.
man får skylla sig själv om man väljer att fortsätta en relation med ett arsle, men nej hon är inte skyldig till hand beteende. Man väljer sina handlingar.
(undantaget kvinnor som är fast i riktigt destruktiva förhållanden typ misshandel. då handlar det ju om så mycket annat, för nu pratar jag bara om vanliga skitstövlar)
Jag har varit ihop med min beskärda del av svin, men jag anser inte att det var mitt fel alls! De visade ju en annan fasad först innan de började svina sig, så hur skulle jag kunna veta att de var svin? Min nuvarande är inget svin. Men vem vet, vi har varit ihop i lite mer än 1,5 år, han kanske kommer hem ikväll och deklarerar att jag är en äcklig hora, att hans ex är mycket bättre än jag samt att han träffat nån annan på jobbet. Är det då mitt fel? Knappast!