Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3
Här hänger vi som går på utredning hos Besima på Linneamottagningen i Växjö.
Här hänger vi som går på utredning hos Besima på Linneamottagningen i Växjö.
Kappan : Grattis till det efterlängtade plusset!
Växjö och loppa8 kämpa på som ni ser händer det mirakel i den här tråden =)
Själv är jag otroligt otålig är i dag 39+6 men känns inte som det händer något här inte. Har massor med förvärkar och sammandragningar men nu verkar det minska?
Jag har alltid sagt att jag med glädje skulle må illa varje dag i 9 månader och inte klaga en enda gång... bara jag fick en egen bebis. Det får jag äta upp nu... Bläää
Och den extrema trötthet jag har läst om... är verkligen extrem.
Men jag klagar inte... jag har INTE gått hem tidigare från jobbet och jag cyklar 2 km till bussen varje dag... och sedan hem i motvind.
Måste bara fråga hur länge man ska må såhär???
Jag har inga kräkreflexer så den biten slipper jag iallafall... än så länge.
Kappan: hahaha härligt att höra att du har känningar. Alla läkare sa till mig att de som har mkt känningar är de som har de starkaste graviditeterna. kämpa på, vill inte avskräcka dig men mitt liv var ett helvete i 9 månader.. gick dock bara upp 5 kg och fick en söt flicka som belöning =)
varit lugnt här ett par dagar nu ju...
maskrosungen: nu måste det väl ändå hänt något va? ;)
Solen!
Funderar på om man vågar åka MC?? Hittar inget konkret svar.
Var hos Besima i går och tittade på Baby´s lilla-lilla hjärta.
8,3mm lång betyder 6v 5dgr.
Jag trodde (enligt senaste mensen) att jag var 7+4. Trist att bli tillbakaflyttad när man längtar efter att berätta för folk.
Inskrivning på fredag. Man gör så i min kommun för att få all nödvändig info i god tid. DAAH... som om man inte vet allt om Folsyra, östersjöfisk och tunga lyft vid det här laget.
Var på middag hos våra bästa vänner i lördags och fick säga att jag hade ont av endo och körde bil och därför inte drack något.
Idag var jag och simmade med samma vän. Hon är världens bästa och frågade inget men jag såg ju mig själv i spegeln om man säger så... Även om magen inte växt så har jag helt klart och tydligt tappat formen.
loppa8: Har hittat Pergotime på apoteket i Dalbo! Tips om du står utan!
Kappan: Du kan göra vad du vill, åka MC hade väl varit skönt. Njut så länge du kan =)
Jag red till fogarna tog över mitt liv v 20. Glädjer mig så för din skull, hur mår du nu?
Trevlig helg alla!
Tack Blom. Jo, det sa barnmorskan idag också. Hoppas att det slutar blåsa så att man kan ta sig en tur snart!