Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3
Här hänger vi som går på utredning hos Besima på Linneamottagningen i Växjö.
Här hänger vi som går på utredning hos Besima på Linneamottagningen i Växjö.
Växjö: Tack för tipset!
Har fått tag på Pergotime nu. Det är bara mensen som saknas. Den har inte kommit på 45 dagar, men jag är inte gravid :( Har haft PMS i två veckor, så nu får den faktiskt komma! Eller så är det bättre att den låter bli i en vecka till, annars blir det dag 14 i cykeln mitt i påsken..
Ha det bra alla!!
Hej tjejer
Nu har det äntligen hänt något! Den 8 april föddes lilla tjejen efter 28 timmars förlossning. 52 cm lång 3925 gram. Nu ska vi bara anpassa oss till varandra. Det känns helt overkligt att vi verkligen är föräldrarna nu.
Grattis Maskrosungen! Jättemysigt. Mys och njut nu . Vi har bara 2 veckor kvar nu till vårt mirakel kommer. Inplanerat snitt den 27 april. Känns overkligt att det är så snart :).
maskrosungen: grattis! helt underbarat va? overkligt ja, jag har knappt vant mig än, trots att hon är stor nu och vi bytte till sittdelen i vagnen igår, haha! hoppas allt är bra! njut nu! kram!
fialotta: snart är det dags... vet ni om det är tjej eller kille? "bara" tjejer här i tråden än så länge. kram!
Vi ska ju få en liten kille så snart är det inte "bara" tjejer här 10 dagar kvar till bf idag... så spännande! Återstå att se om vår lille filur tittar ut innan det är dags för snitt för er Fialotta, vi har ju beräknat 23 april men kan ju gå över tiden som det känns nu.
Grattis Maskrosungen!!!
fröken sy: ja så var det ju! blir en liten grabb bland tjejerna ändå ;)
Grattis Maskrosungen!
Tänk vad många bebisar det blir här i tråden även om det kändes mörkt för 1 år sedan! Helt enkelt en bra tråd att hänga i!
Kram
Nej vi vet inte om det är tjej eller kille. Första UL knep bebisen ihop benen så det var nog inte meningen att vi skulle veta, så vi har inte tagit reda på det sen på de andra UL.
Inte långt kvar nu Fröken Sy. Hoppas du slipper gå över tiden. Hur känner du dig?
Hej!
Får man slänga in en fråga här som kanske är lite "off-topic"?
Har nyligen flyttat till Växjö och undrar vart man gör en ev. provrörsbefrukting här i närheten? Har en liten dotter som kom till på det viset och vet att det måste bli det igen om vi vill ha syskon. Görs detta på Linneamott?