• datub

    **********Brevvänner*******

    Brevvänner & vänner För oss som söker Brevvän och vänner.

    Söker du brevvänner?
    Söker du vänner ?

    Skriv gärna om det som du söker.
    Skriv gärna några rader om dig själv,om du vill.

    Välkommen att vara med.

  • Svar på tråden **********Brevvänner*******
  • Familjen01
    Jag söker också m.m.
    OBS!!! GRAFT SYNFEL!!! RESPEKTERA!!!
  • Familjen01
    ballerinamuffins skrev 2010-02-22 21:36:06 följande:
    söker alltid nya vänner.
    brevvänner med, alltid roligt med brev;)

    Är en glad 26 åring, bor i L.A i skeåne;)
    har 2 pojkar i ålder 3 år o 8 mån.
    en styvson på 9 år.

    en st sambo och 2 katter.

    har massa drömmar.
    men har inte tid el ekonomi att utföra nått av det;(

    intressena e barnen, vänner, datan, öppna förskolan, böcker,
    skog djur och natur.

    det jag uppskattar är när jag kan få vara mig själv.
    och ingen som ska hålla på o ändra mig... det finns dem som gör.

    känner ni för att brevskriva med mig så hör av er...
    Söker alltid nya seriösa ärliga vänner. Brevvänner med. Alltid roligt med brev.
    Är en glad, utåtriktad 41 åring m.m.. Är gift / mamma bor i Kronobergs län som ligger i Småland. Har två barn i ålder 10 år och 12 år.
    Fyra st hundar och tre st katter.
    Har massa drömmar.
    Intressena är barnen, vänner, datan, hundarna och katterna, skog djur och natur m.m.
    Det jag uppskattar är när jag kan få vara mig själv och ingen som ska hålla på och ändra mig det finns dem som gör.
    Känner ni för att brevskriva med mig så hör av er.
    OBS!!! GRAFT SYNFEL!!! RESPEKTERA!!!
  • Familjen01
    mamma83 skrev 2011-06-30 03:33:22 följande:
    Hejsan 
    Jag har en kille på 8 år som jag försöker uppmuntra att skriva o läsa mer. så tyker han att han får aldeles för lite post. 

    Så söker en brevvän till honom som e runt 7-9 års åldern. 

    Min kevin gillar film , musik, tv spel, pokkimon, lego m.m

    Hör av er om ni har en son / dotter som med skulle vilja skriva lite brev

    Söker alltid nya seriösa ärliga vänner. Brevvänner med. Alltid roligt med brev. Är en glad, utåtriktad 41 åring m.m.. Är gift / mamma bor i Kronobergs län som ligger i Småland. Har två barn i ålder 10 år och 12 år. Fyra st hundar och tre st katter. Har massa drömmar. Intressena är barnen, vänner, datan, hundarna och katterna, skog djur och natur m.m. Det jag uppskattar är när jag kan få vara mig själv och ingen som ska hålla på och ändra mig det finns dem som gör. Känner ni för att brevskriva med mig så hör av er.
    OBS!!! GRAFT SYNFEL!!! RESPEKTERA!!!
  • Familjen01
    Söker alltid nya seriösa ärliga vänner. Brevvänner med. Alltid roligt med brev. Är en glad, utåtriktad 41 åring m.m.. Är gift / mamma bor i Kronobergs län som ligger i Småland. Har två barn i ålder 10 år och 12 år. Fyra st hundar och tre st katter. Har massa drömmar. Intressena är barnen, vänner, datan, hundarna och katterna, skog djur och natur m.m. Det jag uppskattar är när jag kan få vara mig själv och ingen som ska hålla på och ändra mig det finns dem som gör. Känner ni för att brevskriva med mig så hör av er.
    OBS!!! GRAFT SYNFEL!!! RESPEKTERA!!!
  • Marie-anne

    oj kul tråd jag skrev till många förut, men det rann ofta ut i sanden, inte pga av mej utan att dom inte kunde acceptera hur jag såg ut tydligen. dom bad om kort=slutade skriva!
    jag är 40, har katt, vill bilda familj, men har svårt att hitta den rätta eller hm dom vill ej ha mej. gillar, korsord, fiske, min katt, mopeder,motorcyklar,fräna bilar, musik, ej hårdrock, umgås med mamma, fika på stan(blir ej ofta då min umgängeskrets är väldigt liten=har typ en vän) gå på loppisar och marknader,bilturer med picnickorg,promenera på kyrkogårdar typ titta  på fina blomkransar och så,kolla på favoritprogrammet Top Gear med dom roliga killarna hammond, clarkson och may! jag vill alla väl men ofta blir det tyvärr felObestämd

  • Familjen01
    mamma83 skrev 2012-05-17 06:22:28 följande:
    Hej familjen1 :) e det tjejer eller killar eller kanske en av varje du har?J
    OBS!!! GRAFT SYNFEL!!! RESPEKTERA!!!
  • Familjen01
    mamma83 skrev 2012-05-17 06:22:28 följande:
    Hej familjen1 :) e det tjejer eller killar eller kanske en av varje du har?

    Jag har eb av varje.
    OBS!!! GRAFT SYNFEL!!! RESPEKTERA!!!
  • Familjen01
    mamma83 skrev 2012-05-17 06:23:00 följande:
    Puffar tråden lite måste ju finnas fler som gillar att få brev??
    OBS!!! GRAFT SYNFEL!!! RESPEKTERA!!!
Svar på tråden **********Brevvänner*******