Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

The return of the Lolilla

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-23 21:38:10 följande:
    www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=...Har bara ett plagg men typ det bästa har faktiskt den tröjan och Eira rycker i den så att Bubblert vinkar åt henne.Hade den även när jag väntade henne så den är jävligt sliten men helt underbar.www.4mom.se/Verkar ha slutat med rockstar mum www.stylishmom.se/trojor-toppar-g248.htmlJävligt tomt även här men två andra märken som finns där m,ed enbart nått enstaka plagg kan det ibland löna sig att söka på.Ruby fay och Seraphine lite anorlunda gravkläder
    Jag hatar att handla egentligen men denna gravid-gång har jag ingen lust att klä mig i Tomas kläder...

Tack för tipsen.
  • Pix Ladin

Är det något plagg jag aldrig skulle ta på mig så är det tröjan som det står "BEBIS" på magen på.

• Pix Ladin
    lokisse skrev 2010-03-23 21:48:13 följande:
    nej därimot funderade jag över att gjöra en som det typ star fett eller kudde eller alien pa
    Ja, egentligen... Jag börjar undra om det inte är en utsugande alien jag har i magen.
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-23 21:48:27 följande:
    Minstaste lilla är du inte rädd för begagnat så är tradera toppen går att hitta en hel del gammalt som nytt till varierande priser där. Jag har köpt en hel del därifrån, kostar ju en hel del med gravkläder och man använder de ju inte så länge.
    Handlar nästan bara på second hand affärer och på tradera eftersom jag är en sådan där miljömupp. Men jag kan förstås göra undantag.
  • Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2010-03-23 21:49:09 följande:
    Afton alla. Kul att se Pixie igen
    Hej hopp.

Detsamma.
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-23 21:54:08 följande:
    Nu ska jag knarka lite alvedon värma riskudden och sen krypa upp i soffan med en bok innan jag somnar.Nattis natt på er alla!
    Natti natti!
  • Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2010-03-23 21:57:57 följande:
    Gillar du FB?
    Avskyr eländet. Jag fattar ju ingenting. {#lang_emotions_cry}
  • Pix Ladin

Måste nog lämna er för Kurt Wallander. Puss och kram.

• Pix Ladin

Vad gör ni tants?

Hur gick det hos läkaren, Panc?

Svar på tråden The return of the Lolilla