Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

The return of the Lolilla

Killar: Jack och Love.

Vad ska era nya bebisar heta?

• Pix Ladin
    lokisse skrev 2010-03-18 13:47:08 följande:
    hoppas att det gar över snart.jag mar mindre illa nu. kan fortfarande kräkas som en räv men inte lika ofta!
    Vad bra.
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-18 13:47:59 följande:
    Underbart! Jepp Eira är ett av världens finaste namn så det gör ni i såfall helt rätt i
    Det är väldigt svårt med namn.

Problemet med Eira är att jag associerar till en tant som alltid pissade på sig.
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-18 13:51:53 följande:
    ja du nu vet ju vi att Bubblert är en grabb och det ställer till det på namnfronten. Vi har en hel hög med flicknamn som vi tycker är så vackra men just pojknamn är det svårare med. Vi har en del vi tycker om men inget klockret tilltalsnamn.Elric, Frode, Julian, Julius, Konstantin, Gabriel, Isidor, Artur, Vidar men av dessa så är det bara Elric som vi båda haft som tilltalsnamnsfavorit fast nu är vi osäker igen.
    Håller med. Flicknamn är lättare.

Ta inte Gabriel. Pojkstackarn kommer att bli uberfjollig. {#lang_emotions_cry}

Elric är fint.
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2010-03-18 13:54:11 följande:
    det finns inga snygga pojk namn därför kommer stackarn om det blir en grabb fa heta tammo.
    Vad ska er bebis heta då?
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-18 13:55:27 följande:
    Tammo det låter finskt vart har ni fått det ifrån?
    Hahaha... kör på Tammo. Tammo Saarijäärvi.
  • Pix Ladin
    Pix Ladin skrev 2010-03-18 13:56:20 följande:
    Hahaha... kör på Tammo. Tammo Saarijäärvi.
    Oj förlåt. Var det sant att han skulle heta det?
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-18 13:56:51 följande:
    Ja visst är Elric fint? Tror nog att det namnet står kvar som favorit
    Det är ett bra namn också på så vis att man aldrig har träffat någon annan som heter så.
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2010-03-18 13:58:07 följande:
    det är ett ostrisiskt namn ostfrisland ligger vid nordsjön nära gränsen till holand. min man kommer därifran och dom har manga skumma namn...tex heter min man och hans bröder maino chado och fredo i andra namn.
    {#lang_emotions_embarassed}

Förlåt. Jag trodde du skämtade.

Shit, Fredo är coolt. Det låter som en gangster. Maino och Chado var också rätt häftiga namn.
Svar på tråden The return of the Lolilla