Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Jag vill ligga, men jag vill inte ha sex. Går det att lösa?

Condemnant qui non intelligent
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-03-02 18:08:46 följande:
    Hur irriterad kan en 3-åring och en 5-åring göra sin mamma? Jag bara undrar, för det känns som att jag börjar närma mig nån typ av gräns för vad det mänskliga psyket klarar av........
    Min ettåring kan göra mig så arg att jag börjar gråta.... Jag är dock gravid så det kanske beror på det...
  • Ord blind
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-02 18:15:44 följande:
    Bebisar kan vara trevliga att se på och kramas lite med och vagga, men de är ganska tråkiga egentlogen, bara sover äter och skiter.
    Innan dottern var 8 månader undrade jag om jag verkligen hade gjort rätt val att skaffa barn. Fan vad tråkigt det var! Nu tjorvar hon omkring och man kan få någon form av rspons i alla fall, betydligt mycket roligare. Det blir roligare och roligare för varje dag som går tycker jag!
  • Ord blind
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-02 18:25:30 följande:
    Hur menar du nu?
    Det är nog det som är problemet, jag vet inte riktigt själv tror jag. Jag vill ligga, men är inte sugen. Jag börjar nog bli schizofren....
  • Ord blind
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-02 18:30:25 följande:
    Jag tycker den jobbigaste tiden verkar vara  där mellan att barnet slutat vara en liten sovande ätande larv - till en pratande individ. När ungen klart och tydligt har en egen vilja men inte kan uttrycka sig i tal ännu, jag blir bara frustrerad av att inte kunna tyda vad klaaa glä lååå betyder, och ungen själv blir väl ännu mer irriterad när man inte fattar
    klaaa glä lååå är onekligen svårtytt!
  • Ord blind
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-02 18:33:25 följande:
    Ända sedan jag senast fick ligga har jag inte kunnat tänka på annat Varje gång jag stänger ögonen ser jag framför mig hur jag blir påsatt hårt och så blir jag kåt och frustrerad.
    Var han så bra? härligt!!
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-03-02 18:34:44 följande:
    Ord blind Jag vet hur du känner! Jag känner precis så just nu! Jag vill ligga, för jag är kåt, men jag orkar bara inte.......jag vill ju äta middag och titta på biggest loser också liksom......
    Vad skönt att jag inte är ensam!
  • Ord blind

Åter till kurslitteraturen...

• Ord blind

Jag har också tråkigt. T%rodde jag skulle få en rolig paus i studierna, men här är ju torrt som en öken...

• Ord blind
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-03 20:57:49 följande:
    Om du vill kan du skicka mig fula bilder på dig själv så att jag får skratta
    Det finns bara snygga bilder på mig eftersom jag är en tiopoängare!
Svar på tråden The return of the Lolilla