-
Vi kör med tvåskedsdukning.... Men inte hjälpte det idag....M C skrev 2010-03-04 18:07:01 följande:Inför två-skedars-dukningen. En till dig och en till bäbis. Man stoppar in samtidigt så det blir lite käk på tuggorna.
-
Jag gissar på att hon fått knulla eller att det börjar bli lite mer våraktigt ute.Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-04 18:10:41 följande:tror ni pannkakan har fått knulla eller varför är hon så jävla mntr de få gångerna hon behagar titta n här?
-
Man kan ju vara bitter, eller så kan man vara bitter.....
www.familjeliv.se/Forum-4-51/m51166307.html
-
Okej. Jag har då inte haft sex på jätte länge men jag vill inte byta sexliv med ts här i alla fall. Snacka om tråkigt sex när man lyckas reflektera över vad som sker runt omkring.....
www.familjeliv.se/Forum-4-51/m51158450.html
-
Ja, be om tips och råd Jazza, vi finns här!2timearound skrev 2010-03-04 20:55:39 följande:Vi (jag) ska hjälpa dig. *klappar*
-
Det finns även en annan rolig berättelse i tråden om man orkar läsa. Sista eller näst sista sidan. Fast den är så tragisk att den nästan inte är kul. Hoppas hon kan skratta åt det en dag.HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-04 21:02:01 följande:*Frustar av skratt*
-
HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-04 21:09:01 följande:Har lagt tråden i favoriter nu och sparar den till en tristare kväll.
-
Jag tror många inte gifter sig för att vara gift med sin man utan för att få som du säger en "prinsessdag". Tragiskt.2timearound skrev 2010-03-04 22:04:11 följande:Jeez, folk har verkligen sjukt orealistiska förväntningar på bröllopet. Vad tror de att det handlar om? Prinsessa för en dag?
-
Jag har lite ont i magen. Vi kan ju tycka synd om varandra...SimplyTheBest skrev 2010-03-04 22:10:42 följande:Känner mig lite småförkyld
-
För övrigt är min man 20 min sen hem. Han är på middag med några jobbarkompisar... Undrar om jag måste starta en tråd om det nu? Är han otrogen? För full? Älskar han mig inte längre? Hatar han mig och vårat barn? Hatar han det kommande barnet? VAD HAR JAG GJORT FÖR FEL????? Jag visste jag inte skulle låtit honom gå ut!! Visste att det skulle bli så här! Han ligger säkert aspackad i en buske och sätter på en kollega med silikontuttar och säger till henne att han hatar mig.
Ledsen. *gråter*