Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Vik hädan skrev 2010-05-04 13:39:06 följande:
    Det är inte bara denna dag som är skit egentligen. Hela mitt liv är upp och ner just nu känns det som.Börjar dessutom känna mig tveksam inför majfesten   (slå mig inte!!)
    {#lang_emotions_heart}
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Jolly Bob skrev 2010-05-04 16:02:56 följande:
    Är det bajs vännen? Hjälper det om jag ringer och flåsar? Vems sambo heter Fredrik?Till: MammaSms: Ikväll blir det nasty igen baby. Är så sugen på att få slicka din fitta, puss, love you!Svar: Du skickar till din mamma Fredrik! Bara så att du vet...Förklaring: Jag trodde aldrig att jag skulle vara en av dom som skickar ett sånt här felsms till min mamma. Fan så jäkla pinsamt. Men man får glömma det. Messet skulle till min sambo./Fredde
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind

VARNING!!! Klicka INTE på LIKE knappen, trots att jag inte kopplat ihop facebook med FL så står nu mitt namn under ts.

• Ord blind
    2timearound skrev 2010-05-04 16:55:26 följande:
    Hoppsan! Tur att det är ditt fb-alias då.......
    Som väl är det borta nu....
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-05-04 18:29:42 följande:
    Alltså, direkt efter att jag skrev ovaninlägg kollade jag igen och då var det bara en blank rad.
    Vad skönt att höra. Jag blev upptagen med att skriva arg tråd, laga och äta middag. 16:53 startade jag "arga-tråden", du postade kl 16:55. Fl måste ha varit snabba där....
  • Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-05-04 21:27:22 följande:
    Har läst era inlägg och vill bara säga tack, ni är verkligen jättegulliga. Jag blev rörd till tårar.Åandrasidan har jag lipat en och annan gång under dagen, bl.a. när jag begravde en sparv eller nåt liknande, som flög mot mitt fönster och dog.Men det värmer verkligen att ha ert stöd fastän jag är patetisk och inte ens kan sätta fingret på vad som är fel
    Du är inte alls patetisk! {#lang_emotions_heart} Jag säger till min man ibland att jag inte vet vad som är fel med mig, att jag känner mig ledsen och nedstämd men att jag behöver hans stöd och kärlek. Och jag "får lov" att vara ledsen. Det är ok att vara ledsen ibland och inte veta varför. Kroppen är ett konstigt maskineri med massa hormoner och få förklaringgar till varför den fungerar som den gör. Man får lära sig att leva med det.
    Smiley
  • Ord blind

Jag förstår inte, 200 inlägg på mindre än 5 timmar och min tråd är ändå inte bland "hetaste debatterna".

• Ord blind
    Ökänd skrev 2010-05-04 21:55:17 följande:
    "De" vill väl inte att den ska synas...*paranoid*
    Helt ärligt tror jag inte det heller. De har säkert satt någon spärr på trådar under "familjelivs sajten" just för att de inte vill att så många ska läsa kritik och felsteg som FL gör.

*lika paranoid*
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-05-05 08:51:59 följande:
    Vem var det som hade frågor om laser hair-removal för ett tag sen? Jag har uppdaterad information.
    Inte var det jag men uppdatera gärna.
  • Ord blind
    Ökänd skrev 2010-05-05 13:07:22 följande:
    Oj? Funkar det? Har du varit "riktig" rökare innan? Alltså jag har ju rökt 20-30 cigg om dan i över 20 år, så jag tror inte jag kommer att kunna typ feströka om jag någonsin lyckas sluta helt.
    Så länge du faktiskt vill rökla kommer du inte att lyckas med att sluta. Du sitter här och säger att du saknar cigg. Jag skulle aldrig kunna bli feströkare, skulle jag ta ett bloss så är jag fast igen. Och det vill jag inte, för jag vill inte röka. Jag gick som jag sagt tidigare från 30-40 cigg om dagen till 0. Ingen nertrappning, inget nikotinsubstitut utan tvärt slut. Den 30 september 2007 fimpade jag min sista cigg. Hur gjorde jag det? http://www.prisjakt.nu/bok.php?p=1022786
  • Ord blind

FL vägrar som vanligt erkänna att dom gör fel. Någon ursäkt får jag inte verkar det som för att namnet har aldrig varit synlig för någon annan än en själv....

• Ord blind
    SimplyTheBest skrev 2010-05-05 19:47:53 följande:
    Jag kan inte citera
    Det kan inte jag heller i 8 fall av 10. Men så har det ju varit länge. Flera månader faktiskt. Att man inte gör något åt det är för mig en gåta.
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-05-05 20:59:02 följande:
    Jag känner ändå en tacksamhet mot siten. Utan den hade jag aldrig mött er.
    Nej det är enda anledningen att stanna just nu. Jag har inte bestämt mig. jag ogillar skarpt att jag höll på att få min anonymitet röjd. Inte att det hade varit särskilt farligt att ni fått reda på mitt riktiga efternamn men att hela FL fick reda på det. Och att man nu ljuger och påstår att det aldrig har skett.
Svar på tråden The return of the Lolilla