Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-09-03 17:48:58 följande:
    Varför tror män att kvinnor är intresserade av dem & vill bli påsatt bara för att man är trevlig mot dem?

En ärlig fråga & inte menat på ett dumt sätt.

*pms:ar*
    Nu är det inte jag som tror att hon vill hoppa i säng med mig bara för att hon vill bjuda mig på vin, däremot kanske min fru inte ser det lika klarsynt som jag.  :)
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-03 17:52:33 följande:
    Du skulle nog gilla mina. Inte för att du någonsin kommer få en chans att känna på dem. Men ändå.
    Vilken tur att du var noga med att påpeka att de är förbjuden frukt. För annars vet man ju itne vad jag hade tagit mig till....
  • Sven Justus

Dags att lämna jobbet och ta sig hem och fixa en potatisgratäng och steka på en entrécote och skölja ner det med ett glas mjölk(!). Får värma upp med en rejäl whisky först bara.

• Sven Justus

Jag har en handfull kvinnliga vänner som jag anser tillhöra skaran mycket mycket goda och nära vänner, och det vet min fru om och hon respekterar det fullt ut och är inte det minsta svartsjuk. Hon har likaså en handfull manliga mycket nära vänner som jag "förväntar" mig att hon umgås med utan min inblandning.

• Sven Justus
    Semper Idem skrev 2010-09-03 18:36:16 följande:
    Jag kan inte ritigt relatera till män som tror alla trevliga kvinnor vill ligga med dem och stirrar på deras bröst när de pratar med dem. Helt ärligt tror jag inte att sådana män är representativa alls
    De kan vara representativa för ett visst klientel av den manliga befolkningen, mer vill jag inte säga....
  • Sven Justus
    Semper Idem skrev 2010-09-03 18:41:27 följande:
    Låt oss definiera det klientelet utifrån sitt beteende
    För all del. Även om jag gärna vill placera folk i fack utifrån mer fundamentala grunder. :)
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-03 18:41:28 följande:
    Låter inte gott alls......... *dricker 2:a glaset rödvin*
    Varför är kvinnor underrepresenterade bland whisky-njutarna? Det kan väl ändå inte ha ngt att göra med manligt/kvinnligt? Och båda könen borde väl vara utrustade med ungefär samma typ av smaklökar?
  • Sven Justus

Ni verkar rätt vassa på ämnet espresso och kan kanske vägleda mig i mitt kommande val av esperssomaskin?

Svar på tråden The return of the Lolilla