Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-02 16:23:48 följande:
    Du har alltså inte provat? För när du gör det, tror jag att du kommer att finna din älskling något tyngre än du hade trott. Plus att muffen kom längre ner än den gjorde när du fantiserade om det. 
    Jo, jag tror du har helt rätt. Det blir nog mer att slicka knävecken eller fotsulorna på varandra.

Men det så fränt ut i p-rullen i alla fall...
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2010-09-02 16:27:09 följande:
    Det gör analsex också, Go figure. 
    Nej, analsex ser inte ens fränt ut på bild. Det ser jävligt äckligt ut helt enkelt
    2timearound skrev 2010-09-02 16:27:12 följande:
    Har du nåt mer material?
    Mariohn skrev 2010-09-02 16:26:19 följande:
    Gillar du inte vomerande eller är du trött på min nostalgi?
    Tyvärr inte. Det var en streamad film från nätetn har jag för mig.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-02 16:32:11 följande:
    Ok. Så allt det här snacket om extravaganza mynnade ut i en, blott en rätt konstig ställning?

Mellanmjölk. Said so.  
    Är utomhussex på bryggan mellanmjölk eller extravaganza?
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-02 16:35:04 följande:
    Mellanmjölk en svensk sommarkväll Men grattis! Det lät trevligt även om jag skulle vara nojig.
    Det är ju nojjigheten som ger den där extra kicken/känslan. Om du frågar mig alltså.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-02 16:35:04 följande:
    Mellanmjölk en svensk sommarkväll Men grattis! Det lät trevligt även om jag skulle vara nojig.
    Utomhussex i en skog bebodd av två miljoner mygg. Mellanmjölk, extravaganza eller bara risigt omdöme?
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-02 16:37:35 följande:
    Jag har sååå längtat efter att få fortsätta misshandla hans ego han gillar det. *vet*
    Så länge du gör det med omtanke så gillar jag det.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-02 16:38:51 följande:
    Då pratar vi nog olika språk. Det där är bara lite hederligt sexande när tillfälle ges.
    Så prata på ditt språk för ett ögonblick så ska jag se om jag kan förstå.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-02 16:42:34 följande:
    *klappar snällt*
    Sven Justus skrev 2010-09-02 16:39:54 följande:
    Så prata på ditt språk för ett ögonblick så ska jag se om jag kan förstå.
     Extra: Konstiga, svåra ställningar. krävande sex helt enkelt. Mycket redskap och hjälpmedel. Kanske multipla partner. 

Regular: Två inblandade, när tillfälle ges, utan konstruerade tekniker. Lite mer opretentiöst. Sen om det är på en brygga eller i sängen spelar ingen roll.

Fattaru? 
    Okidoki, då fattar jag alldeles utmärkt. Då lämnar jag mellanmjölken då och då.
Svar på tråden The return of the Lolilla