• M C

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-04-06 16:57:44 följande:
    Haha, jag höll i ett stort seminarie för tjejer 14-16 år, invandrartjejer och svenska tjejer, pga att de hade stora problem med varandra i den skolan jag jobbade på. Detta blev vårt mantra efter två dagar: Mutta skall lukta mutta (Pga att det, vid samma tid, uppkom trosskydd med deo-funktion, så jävla sjukt!)
    Hahahahaha, du ser!
    Seriöst, finns det trosskydd med deofunktion? *rusar till affären*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-04-06 17:23:20 följande:
    Nu ska jag laga mat till mina barn. För sån är jag. En bra mamma! Den bästa mamman mina barn kan ha!
    Har du en ful förlovningsring med?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Hercule skrev 2010-04-06 17:23:13 följande:
    Jag är iallafall inte från Andersberg!
    Hade jag hittat den infon om någon jag känner kan du ge dig fan på att jag ringt närmaste skvallerkärring, aka mamma.
  • M C
    Ökänd skrev 2010-04-06 17:24:16 följande:
    Fullt krig och min helvetesdator segar som fan... Kan inte ens ha 2 browsers igång samtidigt. *hänger inte med*
    Hahaha, ja det är skitkul i kisstråden!
  • M C

Nu har de börjat anmäla, vi får väl se hur länge vi får vara kvar...

• M C
    Mariohn skrev 2010-04-06 17:36:09 följande:
    Haha jag ryker nog på en varning
    Ja, vi hörs väl imorgon em då? Kram!
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-06 17:54:41 följande:
    var håller ni till? Vad har jag missat!!
    Vi far runt som moraltanter i en kisstråd. *bjäbb*
  • M C
    Ökänd skrev 2010-04-06 18:14:53 följande:
    Jag skiter i om folk pissar/bajsar/spyr varann i käften. *luttrad*MEN varför fattar det inte vad som försöks sägas? Är de så jävla självupptagna?
    Ja, frivillighet är en stor grej för mig med.
    Men barn är aldrig frivilliga.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-06 18:06:11 följande:
    Jisses...vad är detta? *läser vidare*
    Äckligt.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-04-06 18:11:08 följande:
    Då har du ju ungen under kontroll
    Vin. Vi ska ägna oss åt vin. *bestämd*
Svar på tråden The return of the Lolilla