Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-08-30 19:02:54 följande:
    Här är det för fan svängdörrar! Vad är det du säger?! Skrikandes Jag bygger ju ett gästhus så att ni mongon ska kunna stanna här också. *sur*
    NAW Hjärta 
    2timearound skrev 2010-08-30 19:04:02 följande:
    Jag kan komma söderöver, no problemo. Inte i dec dock, då har jag för mycket i butiken. Men det blir en lång resa för norrlänningarna.
    Norrlänningarna reser ju gratis! De kan skumpa på sina renar!! Om du kommer söderut lovar jag att ta mig tid för en ordentlig träff

• Mariohn
    Lady Macbeth skrev 2010-08-30 19:08:14 följande:
    Jag är allergisk mot katter så det blir liksom aldrig något då.
    Nej man vill ju inte börja nysa med underredet liksom. Det skulle kunna bli pinsamt i diverse situationer. 
  • Mariohn
    Mariohn skrev 2010-08-30 19:09:25 följande:
    Nej man vill ju inte börja nysa med underredet liksom. Det skulle kunna bli pinsamt i diverse situationer. 
    Nu tänkte jag främst på en såndär hjärtlig och innerlig nys med öppen mun som V lägger av när han äter köttfärs och man är finklädd. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-08-30 19:11:38 följande:
    Lika illa som muspruttar. *dör*
    Mmm nu minns jag en solig bakfyllemorgon när min kompis ringde mig i FÖRTVIVLAN. Hon hade rest sig ur sängen hos sitt ons för att kila till toaletten efter en het godmorgonstund. Dessvärre rapade hennes mutta vid varje steg. En, två, tre, fyra gånger osv. Hela vägen till badrummet. Haha. 
  • Mariohn
    Lady Macbeth skrev 2010-08-30 19:12:15 följande:
    Min fantasi är alldeles för visuell Gråter
    Min också. Har man tampong inne och ligger och solar när man nyser kan man potentiellt skjuta skallen av en annan solare längre ner på stranden....PJOM. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-08-30 19:17:47 följande:
    *grinar av skam*

Jag har den oturliga förmågan. Att skämmas för andra så jag vill krypa ur skinnet. 
    Jag också. Dessutom utbrister jag alltid "nu är jag generad!!!" jättehögt när jag blir generad. Och då är det ännu mer pinsamt. Tur att jag bara blir generad typ en gång vart tionde år. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-08-30 19:20:38 följande:
    Sån tur har inte jag Typ lite varje dag eller så.........är det kanske jag som är pryd på nåt sätt?
    Jag tycker om dig. För att du påminner mig så mycket om min bästa kompis Elin. Både till sätt och utseende. Vi är väldigt olika hon och jag. Hon brukar uppfostra mig kärleksfullt men väl och jag brukar ta hand om saker som hon tycker är jobbiga  
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-08-30 19:23:23 följande:
    Som att plocka ut snoret och göra trolldeg?
    Ja! Bara viktiga saker!
    2timearound skrev 2010-08-30 19:21:49 följande:
    Fatta vad konstiga de är som"glömmer bort" att de har en ob inne och stoppar in en till? Vad är det liksom?
     Jag tror att det kallas tequilaförvirring. Uppträder ofta i samband med en trevlig kväll ute. Det kan uppträda i olika former. Antingen står man där och våldför sig på sig själv med en tampong. Eller så borstar man tänderna, glömmer böja huvudet framåt när man ska spotta och dränker hela sminkskåpet i tandkräms-slajm. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-08-30 19:33:51 följande:
    För mig eller honom?
    Semper Idem skrev 2010-08-30 19:26:54 följande:
    Både rymlig och glömsk...
    Ja, vidrigt! Man kan göra.........
    Mariohn skrev 2010-08-30 19:32:06 följande:
    Ja! Bara viktiga saker!

Jag tror att det kallas tequilaförvirring. Uppträder ofta i samband med en trevlig kväll ute. Det kan uppträda i olika former. Antingen står man där och våldför sig på sig själv med en tampong. Eller så borstar man tänderna, glömmer böja huvudet framåt när man ska spotta och dränker hela sminkskåpet i tandkräms-slajm. 
    Händer det verkligen dig?
    Det senare har hänt vid två tillfällen. Det är lätt att somna till av tandborstens sköna surrande efter en het utekväll. BZZZZZZZZZZZZZZZZZ "oj spotta!!!!" *spott*  Lätt att glömma sikta. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-08-30 19:38:03 följande:
    Gjorde du rent på en gång eller sparade du det till bakismorgonen?
    Jag spolade rakt in i skåpet med duschen och lade upp allt på tork på badrumsmattan. Trampade på det nästa morgon och gjorde illa foten. Detta är tragiskt nog en sann historia. Jag brukar inte dricka tequila. Jag har bara gjort det två gånger. 
Svar på tråden The return of the Lolilla