Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-08-30 18:40:57 följande:
    Hoppsan.....de sitter visst ensamma i badet men jag hör dem ju?
    Då är det ok. Om de är en trappa ner! Ner kan man alltid springa fort när kidnapparen kommer. Jag citerar från "lämna barnvagnen med barn i cykelförrådet"-tråden.

Det går fortare att springa ner än om båda är uppe i lägenheten" (???????????????????) 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-08-30 18:42:03 följande:
    Ja, ni bor väl i närheten av varann? Det borde ju göra saken biff liksom Hur många har du legat med? Eller är det bara ett nummer?
    Alla i närområdet utom grannen med för lång vänsterarm. Det räcker väl? Orka räkna. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-08-30 18:43:38 följande:
    *pustar ut* Fifan om jag var tvungen att tulla på fl-tiden liksom
    Jag citerade fel!!
    delifi2 skrev 2010-08-30 12:28:56 följande:
    Man kommer ner snabbare om man hör sitt barn gråta i en trapp än om man är uppe med barnet.

SÅ var det visst. Fetlogiskt. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-08-30 18:44:34 följande:
    Har du legat med han som är en katt? *imponerad och lite svartsjuk*
    Förmodligen. Jag brukar inte kolla hur killar beter sig innan jag släpper till. Det finns ju gott om tid att göra det efteråt. Livet är underbart när underlivet är bart EH. 
  • Mariohn
    Lady Macbeth skrev 2010-08-30 18:47:14 följande:
    Fast du borde ju ha lagt märke till att han jamade när han kom! 
    NEJ mina inlägg ska handla om hur män ligger med folk och hur ni tolkar det! Jag hörde ingenting annat än min egen röst som skrek "du är en katt". 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-08-30 18:54:40 följande:
    ANOF?! *rädd*
    Jag reagerade bara som man brukar när en man som är en katt försöker flytta in? 
  • Mariohn
    Lady Macbeth skrev 2010-08-30 18:56:25 följande:
    Fast jag trodde att du bara låg med honom. 
    Hur brukar du själv göra när en man som är en katt flyttar in? Bara stå där?
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-08-30 18:58:55 följande:
    Hon har bara istappar.........katter undanbedes.
    Påminn mig om att aldrig försöka flytta in hos er. Ni verkar direkt ogästvänliga allihop. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-08-30 18:58:26 följande:
    Nu börjar jag känna en svag pirrande längtan efter att faktiskt kanske träffa er igen. Ni är liksom så konstiga så det är inte mätbart på någon skala jag normalt använder. Det känns spännade och roligt. Men denna gången SKA Maran vara med, annars kan ni räkna bort mig.
    Jag vill vara med men jag kan nog vara fetärlig och säga att detta året hinner jag inte resa någonstans Ni får komma till mig allihop. Och bo i min garderob! Det är trevligt där
Svar på tråden The return of the Lolilla