Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-08-27 11:56:56 följande:
    Då är vi ändå inte så långt ifrån varandra.

Me samtidigt tror jag att många inte betraktar detta som en våldtäkt pga att hon inte gjorde fyiskt motstånd och att hon hade kanske sagt tidigare att hon ville plus att de varit på en date och att de kände varann. Sorgligt men så är det. 
    Är man rädd gör man inte fysiskt motstånd. Den som inte fattar det har en röv i huvudet. 
  • Mariohn
    Ökänd skrev 2010-08-27 12:07:44 följande:
    Det finns till och med forskning som stödjer det. Kvinnors överlevnadsinstinkt kan göra att vi ligger paralyserade och väntar på faran över.
    *ogillar*
    Ja...även om herr "peace" anser att det är bättre att bli dödad än våldtagen så vill de flesta hem till sin familj efteråt. Inte ner i jorden eller in i ugnen.
  • Mariohn
    Ökänd skrev 2010-08-27 12:14:05 följande:

Jag "väljer" våldtäkt anytime. Herr Peace kan ju ta och gå och dö om han gillar det.
    Jag kan inte säga att jag skulle bli förkrossad. 
  • Mariohn
    Ökänd skrev 2010-08-27 12:18:24 följande:
    Åjo, det skulle du nog... Erkänn!
    Ja. Då skulle det finna sen man mindre på jorden som kunde straffa mig och tillrättavisa mig när min kvinnliga dumhet leder mig in i idioti. Som att fatta beslut själv, bestämma över min kropp eller så. Nej då föredrar jag helt klart om det finns ett snoppdjur med hjärna som kan aga ovettet ur mig! 
  • Mariohn
    Lady Macbeth skrev 2010-08-27 12:28:07 följande:

Vart är världen på väg? Jag sitter och försvarar SD-väljare i en tråd!   

Tja nu vet jag inte villken tråd det gäller men jag har sett folk hoppa på SD-väljare på ett sätt som skriker att de vill förinta demokratin. Då hade jag också försvarat. Hela demokratin bygger liksom på rätten att välja...det innebär inte att man måste gilla vad alla väljer
  • Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-08-27 12:49:37 följande:
    Haha, I'm a big boy

Mig är det inte synd om förutom att jag aldrig fått felsms Skrikandes
    Ge mig ditt nummer så ska jag skicka så fel att du aldrig vill ha ett felsms igen. 
  • Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-08-30 11:04:47 följande:
    M C skrev 2010-08-30 10:41:55 följande:
    28 var det väl tror jag.
    Ni är lika fel båda två
    67*?
  • Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-08-30 11:09:05 följande:
    Vad betyder 67* ?
    Det är två siffror med en stjärna.
Svar på tråden The return of the Lolilla