Inlägg från: Familjeliivsfinastenick |Visa alla inlägg
  • Familjeliivsfinastenick

The return of the Lolilla

Morsning kamrater!

2timearound skrev 2011-07-29 09:34:25 följande:
    Jag är sjuk och ensam hemma med två barn. Hjålp?
    tv:n? Är dom inte nöjda framför den? Ring nån som kan hämta dom eller vara hos er. Är du trött och behöver sova?
    Ökänd skrev 2011-07-29 09:35:16 följande:
    Godmörning!

Nu kom min kallelse till sjukhus. Inte ett ord om vad de har för ondsinta planer för en när man kommer dit, bara att jäkla 2 sidors frågeformulär. De vill tydligen att man ska sväva i ovisshet så länge som möjligt. Skrikandes  

Spännande! Nej det var rätt drygt av dom.

2timearound skrev 2011-07-29 10:02:38 följande:
    Jag är sjuk på en nivå som kräver sängläge mest hela dagen det blir mycket tv...vet inte ens om jag orkar ge dem mat...

INGEN jävel är hemma...har messat och ringt och alla som skulle kunna ta barnen är borta.

Lolilla vaddå flintis?! nu blir jag jätteorolig. SÄG! 

Oj har du mens?

Lolita
    Apropå flintis så träffade jag karlns kusins fru på midsommar som kör helarubbet behandlingen hon hade rakat av allt hår och såg ut som en krigarprinsessa. passade jättebra. 

För guds skull börja nu vara snäll mot henne bara för att hon har cancer hon är fortfarande samma dryga diviga lilla bich som behöver sättas på plats och våldshånlas upp men täta mellanrum.

Ökänd skrev 2011-07-29 10:21:37 följande:

Man vet ju inte om man tappar håret, men jag förutsätter kallt att jag kommer att göra det. Ingen ide att hålla fast vid nåt fåfängt hopp. När (om) första tussen faller så åker rakhyveln fram. Jag tänker ALDRIG försöka springa runt och låtsas att jag har hår när det bara är testar kvar. Det jävliga är ju att allting dör ju. Ögonfransar, ögonbryn, naglar m.m  

Du kan ju inkorporera det i en ny stil. Kör nån synthig vampyr stil så kan du vara blek hårlös och använda knallrött läppstift och blå ögonskugga trots att du är vuxen. När du går hem ifrån glöm ej att sätta på stereon högt på tysk 80-tals blip blip musik.

Ja detta kan bli ett fantastiskt tillfälle att leva ut intelektuellt plågat stiltrams.

Ökänd skrev 2011-07-29 10:27:47 följande:

Typ

Fast ibland kan man gulla. Lite. Ibland.   

Milt våldshångel tar jag i inboxen pinsamt att göra det öppet.
    knisse skrev 2011-07-29 10:28:56 följande:
    när jag gick pa gymnasiet hade vi tva som rakade av sig ögonbrynen och malade dit egna med kajal allt efter vilket humör dom var pa. dom var lite som manga figurer pa nagot vis

Ja! Om inte den östtyska vampyrsynh stilen passar så kan hon testa på att leva ut sin inre japanska serifigur. *stöttar*
    SimplyTheBest skrev 2011-07-29 10:30:24 följande:
    Mes.  
    Jag har faktiskt en tuff image att tänka på!Skrikandes
    Ökänd skrev 2011-07-29 10:30:47 följande:

Du gör inte fel, ingen av er kan göra fel för era avsikter är goda.

Det värsta är alla de som plötsligt skyr en som paria och tror att man smittas.

*rullar upp ärmarna* Ska jag slå lite på nån åt dig?

Ökänd skrev 2011-07-29 10:33:05 följande:

Har haft såna funderingar, jag lovar

annat vore märkligt. Kör hårt bruden tycker även du ska starta en videodagbok som du lägger ut på youtube. Filma dig själv medans du ligger i sängen och säger lite svåra saker och tittar åt sidan. Glöm ej att zooma in så där olustigt.

Lite glatt knep

">

Svar på tråden The return of the Lolilla