Inlägg från: Familjeliivsfinastenick |Visa alla inlägg
  • Familjeliivsfinastenick

The return of the Lolilla

OMG!! Håller på att göra en springer omkring hoppar skriker och dansap playlist till ungarna dvs mest Pain och E-type.
    Stötte på ett fodral/skiva med Etypen som jag aldrig sett förut. Detta måste väl vara det han på sin ålders höst tittar tillbaka på nickar belåtet och känner att han var en stolt man.

Banca banca!!
    lokisse skrev 2011-04-15 13:08:37 följande:
    etypen är en konstig prick och konstigast av alla är hans kusin
    Åh fan har du koll på hans kusin, har inte en aning om vem det är men jag har alltid doiggat hans far. jag var som barn sjukt frälst på vetenskapens värld.
    Vad gör kussen hans då?
    lokisse skrev 2011-04-15 14:37:35 följande:
    springer runt pa medeltidsveckan visby och fragar om nagon sett hans kusin...
    HAhahaha!

Apropå både Pain och E-type så tycker jag att denna grupp låter som en blandning av pain och Ultima thule och visst fan är det Etypen som spelar hjälten?!?

">

Blygdläppen skrev 2011-04-15 16:11:56 följande:
    Jag hatar henne, tänker fan inte stöda henne
    Så ja lilla gumman så ja.
    SimplyTheBest skrev 2011-04-15 19:50:23 följande:
    Vem ska vi stödja & varför? Framförallt varför vill jag veta!
    Vem du vill när du vill!
    Blygdläppen skrev 2011-04-15 19:52:58 följande:
    Hatar och ÄCKLAS AV
    Jag tror du hatar av den ofrivilliga lilla rysningen av välbehag samt pirret som därefter följer.
    SimplyTheBest skrev 2011-04-15 20:42:42 följande:
    Stödjer oss då
    Det gör du så rätt i så!
    SimplyTheBest skrev 2011-04-15 20:48:38 följande:
    i know

Läget?
    Jorå bättre och bättre *inne på glögg nr 2* Själv då?
    Midka skrev 2011-04-15 21:17:53 följande:
    Hahaha! det stämmer, faan! E-typen är med i videon. Ultimathule skrämmer mig för jag har fått för mig att de är allierade med Vit Makt. Därav avskyr jag dem av princip. Säg att jag har fel och bevisa det och jag ska omvärdera, jag lovar. Gubben min har flera UT skivor hemma och när jag påtalade deras luddiga allians har han faktiskt slutat lyssna... (iaf när jag är med). 

E-typen gillar jag att lyssna på när han sjunger men han är lite som Carola. Man får för gudsskull inte lyssna när de pratar... Vet att han är lite freak på medeltiden men att han är med i en UT video? Hmmmm. tror jag får kolla upp mina gilla-grupper....?  

Någon som kan hjälpa mig med lite upplysning? 
    "Visste" väl att det var han
    Angående Ultima thule så är jag inte insatt i deras så kallade  allianser och bryr mig inte så mycket över de heller. Tycker dom är fåniga men kan även mysa lite till någon klassiker så det är en liten del av min ungdoms musik.
    Men visst lyssnar en del folk som lyssnar på vikingarock även på vit makt musik inte alla men en del. Under en kort period av min tonår så lyssnade jag en hel del på vit makts musik och Ultima thule och Guns and roses och en del annat.
    Nu när jag hör skiten dvs vit makts musiken så skrattar jag mest eller skäms när det kommer till Gnr så myser jag och UT lyssnar jag i regel inte på letade vismusik för ett tag sedan fick upp dom och lyssnade då lite. Väckte lika stora nostalgi som pinsamhetskänslor men ändå lyssnade jag på nån låt igen. 

nej nej nej Etypen är inte med i en ultimathule video. Det är en raubtier som jag länkade till.

Äsch va då komma och punktering!!

SimplyTheBest skrev 2011-04-15 22:07:39 följande:
    Har duschat. Newsflash liksom
    Ditt generösa informativa delande av din hygienskötsel har lett till att jag numera tror att du bara duschat när du berättat det här i tråden. Nu känns det som att det var ett tag sen va?
    SimplyTheBest skrev 2011-04-15 22:27:04 följande:
    Tvagning på fredagar! Det är då det sker!

De andra dagarna jobbar jag i mitt anletes svett, äter en nödtorftig skorpa & stupar i säng.
    Duktig kvinna! *klappar bakom örat*
Svar på tråden The return of the Lolilla