Inlägg från: Familjeliivsfinastenick |Visa alla inlägg
  • Familjeliivsfinastenick

The return of the Lolilla

Zimlis skrev 2011-04-26 20:23:30 följande:
    googlade *duckar*
    Känner du inte till Ebba grön eller Dia psalma så blir jag riktigt rädd.
    poirot skrev 2011-04-26 20:24:45 följande:
    Nä, slemmig torsk och jag är ingenting 
    Jo
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-04-26 20:22:59 följande:
    Dörrterror, Adolf och Slemmig  torsk lyssnade jag på om du lyssnade på en av dessa så är det ett tecken från gudarna att du snart ska bli mor!
    Nästan så vi kan se hur din livmodertapp öppnar upp för en dush av Istappen juniors
    poirot skrev 2011-04-26 20:33:25 följande:
    Min onda sida är avslöjad Gråter
    Förvånad
    poirot skrev 2011-04-26 20:33:53 följande:
    Nu äcklar du dig igen!
    Tipp tapp tipp tapp tippetippetipptapp...

Nu är inte jag den dömande typen men jag måste ändå påpeka att jhag finner det lite äckligt med den kompakta tystnaden som uppstod när jag slängde in länken ovan.
    Vill inte veta hur mycket glädje ni får ut av bilderna eller om ni nu satt på era stackars karlar pannlampa och nu har ett objektiv någonstans det inte borde vara. Nej jag ärinte den som dömer men ni är snuskiga!!

SimplyTheBest skrev 2011-04-26 21:02:08 följande:
    Jag GIar igen. På allvar. Och min kompis är med i bröllopsserien på tv.
    Glar? Bröllopsserie det låter ta me fan illa, såg reklam för nån där brudar ska rescensera varandras är det samma som din vän är med i?

Ska kolla Oz , fan va bra den serien är! ♥

Fan jag har bara 1 bh som jag nu kan ha och en hel hög med för stora. hade några som jag kunde ha i typ en månad innan de blev för stora. Nåpgon med tips på vart jag kan hitta fina rejäla bh:ar i storlek 75DD, 75F?

lokisse skrev 2011-04-29 12:08:43 följande:
    www.simplybe.de/Dessous/BHs/icat/bras?adword=...
    Danke schön bitte men jag handlar helst från Svensk shop när det bara är underkläder jag sak ha men jag ska kolla in utbudet. Kanske finns märken gemensamma med den Svenska tuttkassemarknaden.
Svar på tråden The return of the Lolilla