Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2011-02-01 11:48:08 följande:
    Nu förstår ju jag att det är svårt att föreställa dig mig som yngre eftersom jag är relativt nybakad Men när jag var just fjorton piercade jag ena tutten med en säkerhetsnål. Smärta. Helt idiotiskt. Men inte lika idiotiskt som när Anna piercade kinden med ett häftstift. 
    Anna ska ha stryk.
    lokisse skrev 2011-02-01 11:48:23 följande:
    jag blir suicidal pa alla hormonisar och minipiller dosen´t do... det suger kan jag ju säga.
    Kan han inte snipp snippa-då? Eller han kanske inte heller vill knulla?
    Mariohn skrev 2011-02-01 11:49:16 följande:
    Jag fyller 28 i år. Snart saggar fasaden ihop! 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-01 11:51:25 följande:
    Är det därför som du börjat träna som nån annan hyterisk kärring/Tvåan?
    Snart får du fan börja raka dig. Dina hormoner som du tar gör att du verkligen ser ut som en hel karl nuförtiden.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-01 11:56:52 följande:
    Jag tror att tvåan och tummen är sådana leksugna små busar som stoppar små fjärrstyrda viberatorer i olika kroppsöppningar och tvingar varandra att betjäna kunder medan de vibrerar  
    *får idéer*
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-01 12:06:19 följande:
    Har du webcam i butiken? 
    Haha. Nej.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-01 12:32:18 följande:
    För övrigt vill ja säga att jag tycker att det är riktigt sjukt fult och vansinnigt skabbigt med folk som har superlånga, tjocka, kantiga, påbyggda naglar med glitter på. 
    Jag trodde allt wt-folk hade så?
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-01 12:38:13 följande:
    Varför? Det är DYRT! Jag odlar mina egna naglar. De blir inte sådär läskigt vita eftersom jag kedjeröker. De blir lite gulaktiga och riktigt långa. Toppen rundar jag av så att de blir spetsiga men ändå runda. Vissa naglar snurrar sig lite längst ut men inte alla. De som är raka har jag ofta brutit någon gång på fyllan så de är inte alls lika långa som de andra. För att kompensera brukar jag trycka igenom något snyggt örhänge i de korta naglarna- 
    *asg* Vad jag längtar tills vi ska ses alltså! *glad*
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-01 12:41:09 följande:
    Jag också! Fy fan vilket fylleslag vi ska ha. Vi kan vara här ute på parkeringen. Jag har uppfällbara strandstolar. Sitter man still går de inte sönder.  Du kan få den som har en mugghållare på sidan. Den kan man ställa en ölburk i. Skitcoolt. 
    Haha...mmm...jag tr den med mugghållare. Det är bra för jag kommer ha jävligt kort kjol och inga trosor så det är bra om jag kan hålla ihop benen och inte ha muggen däremmellan.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-01 14:01:25 följande:
    Hahahahahahahaha
    Visst är det kul? Älskar när folk tar sig själv på så stort allvar.
  • 2timearound

2:an. 100 %.

Svar på tråden The return of the Lolilla