Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2011-02-02 14:38:33 följande:
    Nej, det ska du inte göra. Sådan info ska du inte behöva bry dig om. :)
    Skönt. jag vill helst att min man briefar mig om det jag behöver veta över middagen sen....
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-02-02 15:08:28 följande:
    Spot on!
    Hahahaha! *kiknar* Man måste inte vara en bibmo för att man är ug. Nu råkar jag vara en bimbo ändå, men det är mest en slump.....
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-02-02 15:13:57 följande:
    Att vara bimbo kan jag inte se vara en fördel hur jag än vrider och vänder på det. :)
    Nej, det är ingen fördel. Det var ett skämt. Jag tror alla vet att jag är både snygg och smart. *ödmjuk*

BTW, people, Jazz har fått en ny ringtone hos mig. "douchebag calling"
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-02-02 15:29:58 följande:
    Jösses vad jag sållar information nu.
    Vaddå? Utveckla! *ber snällt*
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-02-02 15:39:19 följande:
    Jag var bara lite skämtsam. Vi pratar viktiga saker och så kommer du och pratar om ringsignaler mitt i allt. :)
    Nu skulle jag kunna välja att dra mig undan efter en mild tillsägelse, men det är inte så den här tråden fungarar. Den är dynamisk och har högt i tak, så jag tänker fortsätta vara jag och skämta.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-02-02 15:45:43 följande:
    Givetvis ska du göra det, precis på samma sätt som jag fortsätter vara mitt vanliga jag.
    Dåså

Klipper in vår fb-konversation:

2time:

Älskling! Jag har laddat ner en ny ringtone till dig. "Douchebag calling".......:D då vet jag precis vem det är som vill nåt....

Jazz:

Åh, när du ringer har jag "Booty call- Tune of The begging bitch" och så blinkar bilden du skickade t mig häromdagen....
    Det är därför jag aldrig svarar, heller

2time:

Aha, nej då förstår jag. Du blir väl tvungen att dra ner brallorna på en gång och göra det du brukar....

Jazz:

Byta om till mysbralla, ja :-O

2time:

Jo, pulla kan man inte göra med jeansen på...

Jag vann....
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2011-02-03 08:08:27 följande:
    Morning bitches

Jag har ett halsband som jag typ aldrig tar av
    Är det som Jazzans, mer en fettkrans som ramlat ner?
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2011-02-03 08:48:57 följande:
    NÄJJ

Detta är ett silverhalsband med ett hjärta
    Ok. Det låter gulligt

• 2timearound

Yo mamas and papas!

• 2timearound

VARFÖR skulle vi sluta?! Vi har ju skrivit mer de sista dagarna än på länge?

Svar på tråden The return of the Lolilla