Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Zimlis skrev 2011-02-02 08:37:08 följande:
    Jag läste make som i "make" och inte som i "make up" - det blev ganska roligt

Pain att inte få sova
    HAHAHAHAHA! "make" Precis, inte ens den nye jag tog hem igår kan fixa!

Ja......fucking pain, speciellt som det är 1, 2, 3.....4 nätter kvar.... 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2011-02-02 08:39:53 följande:
    Min har flyttat sig något de sista månaderna. Annars är jag som en klocka.
    Jag försöker skapa mig lite koll så jag har börjat skriva upp, men inte bildat mig någon överblick ännu.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Where you at?

• 2timearound
    lokisse skrev 2011-02-02 10:32:07 följande:
    jag ska notera bara den kommer igang nan gang!Skrikandes
    blir bara sa skakis när den är minsta lilla sen...
    Men herregud kvinna. Lös situationen liksom.......
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-02-02 10:40:51 följande:
    jo det ska lösas sa smaning om, jag maste bara vara säker pa att det inte ska bli nagon mer mops... nagonsin.
    förmodligen vill vi ha en liten till. men inte nu!
    altsa lever vi i strängt celibat.
    Men det är ju helt sinnesrubbat kisse. Man kan knulla utan att bli på smällen. Även utan hormonpreparat. Jag blir faktiskt helt mållös.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-02 10:55:19 följande:
    HEJ. Nu ska jag berätta. Säg till när ni är redo. 
    *väntar*
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2011-02-02 12:51:21 följande:
    Öööööööh....jag har huvudvärk.

Sen tycker jag uppriktigt illa om er allesammans.
    Vad du snackar skit. *vet* You love us. Eller mig iaf.
  • 2timearound

Vad händer i Egypten?

• 2timearound
    lokisse skrev 2011-02-02 14:16:08 följande:
    det bryter ut krig
    Vaddå? varför då? Måste jag släppa snusket ett tag och läsa tidningen?
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-02-02 14:20:59 följande:
    ja eller kolla pa tv...
    Jag är på jobbet och håller på o sexchattar, så jag kan tyvärr inte kolla på tv nu....
Svar på tråden The return of the Lolilla