Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2011-03-25 11:09:45 följande:
    Ditt eget liggande då? Håller det fortfarande samma höga kvalitet?
    Ja
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-03-25 11:06:36 följande:
    Nej, inget sparande här. Jag tömdes i onsdags här på kontoret.
    Hahahaha! Vem fick agera "mottagare" då?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-03-25 11:15:43 följande:
    Min fru fullgjorde sina plikter. :)
    PÅ JOBBET?!
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-03-25 11:22:05 följande:
    Ja. Du vet jag har ett kontor där jag kan stänga om mig. Dessutom var det en avsugning och inget mer avancerat
    Det var snyggt manövrerat tycker jag.
  • 2timearound

Majj Gadd...jag har fan precis varit i slagsmål med en kund. Är helt skakis. två dagar kvar att jobba på tio år, inget sånt har hänt tidigare.

• 2timearound
    lokisse skrev 2011-03-25 15:07:05 följande:
    was!
    vad har hänt!?
    Idiotkärring som bråkade med Linda helt utan anledning, var oförskämd och klev för nära mig och var hotfull.
  • 2timearound

*äter choklad och kollar på*

• 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-03-25 22:33:59 följande:
    Mens eller få se det var klimakteriet för dig va?
    *kollar på tjockisar som svälter sig*

• 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-03-25 22:42:50 följande:
    Ja det är grovt orättvist att du kan äta nästan en hel grillad kyckling men ändå vara så smal men å andra sidan så är det som händer dig i din denna tråd så rätt åt dig!
    www.familjeliv.se/Forum-4-46/m51972762.html
    Det föll på "ungarna i vagnen" ser du kukhäxa. Mina är helt förstora för att få plats i en vagn.
  • 2timearound

People good to see you 

Svar på tråden The return of the Lolilla