Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Blygdläppen skrev 2011-03-30 08:35:49 följande:
    Hej Tvåan!
    Tjena bruttan!
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Varför kommer Eras in i 2 sek och upplyser om sin jävla kuk och sen drar? Har han inte blivit uppfostrad alls?

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2011-03-30 08:51:13 följande:
    Han gör ALLTID så! Jag blir så jävla sur!
    Det är sjukt irriterande och väldigt oartigt. vad gör du, slut? 
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2011-03-30 09:06:34 följande:
    Sitter och letar efter recept på Key Lime Pie. Har bestämt mig för att baka det.
    Ja, det är gott. Väntar du besök? Alltså nån som inte stoppar dicken i dig alltså? 
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2011-03-30 09:12:29 följande:
    Jag kanske kommer på ditt kalas trots allt, vad önskar du dig i födelsedagspresent? En påskhare?
    Om du kommer utklädd till en, ja. 

Jaz, Thomas vill att vi tar det lugnt med knarket i Amsterdam. Allt annat har jag fått ok på. 
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2011-03-30 09:16:21 följande:
    Är det maskerad eller vill du bara att jag ska komma dit ensam utklädd så alla får hånskratta åt mig?
    Nej, det kommer bara vara du. Men det är mest för att du inte ska få vara snyggast på festen
    Jazza skrev 2011-03-30 09:16:29 följande:
    Det finns saker i Amsterdam som inte räknas som knark om man är i Amsterdam. sånt skall vi ha, allt annat låter vi bli! (Drug-wise, that is)
     Jag gör som du säger.
  • 2timearound

Jag har hittat resor och vill boka nu! Det flyget du tittat på från oslo, när är det framme i Amsterdam? jag kollade från onsdag till söndag. Och när går det hem på söndagen?

• 2timearound
    Blygdläppen skrev 2011-03-30 09:20:48 följande:
    Jag kommer ändå vara fetast
    Är det all brasse-korv?
  • 2timearound
    Jazza skrev 2011-03-30 09:23:15 följande:
    Jag kollade bara dagar, har inte sett detaljer ännu. Vi tar det efter ikväll
    *otålig*
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2011-03-30 09:29:33 följande:
    Vill också resa
    Du har ju för fan precis kommit hem från världens resa, ska du vara så missunnsam?
Svar på tråden The return of the Lolilla