Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Blygdläppen skrev 2011-03-30 09:55:22 följande:
    Alltså när var det? Mina kompisars besök här har vi skjutit fram på.  Så eventuellt kan jag keep an open mind 
    *ändrar mig* Du ska vara jävligt tacksam att du är bjuden. Ska du ha den där inställningen kan du ta dina skrynkliga tuttar och gå på nån annan fest.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-03-30 09:57:28 följande:
    Hur komemr det sig att vi inte har varit här på så länge? 
    Jag har tagit en snuskpaus. Därför är jag tillbaka
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2011-03-30 09:58:15 följande:
    Gör du det. Jag ska ringa när du sitter och bajsar.
    Jaz går alltid på toa när hon pratar med mig
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2011-03-30 09:58:42 följande:
    Jag är innerligt tacksam men mitt liv är lite uppochner och beslutstagandet är lite svårt i denna stund! När vill du ha besked? En vecka innan?
    Nä. Det är ingen brådska. En mer eller mindre gör ingen skillnad
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-03-30 09:59:27 följande:
    Jag har tittat in ibland men det har bara ekat när jag skrev. Föga anade jag att det var för att du hade en sängstolpe i chokladrosetten
    Men det är ju så skönt...*suckar njutbart*
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-03-30 09:49:50 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58086341.html

Vilken konstig och äcklig trådstart. 
    HAHAHAAHA! Jag tycker de givna förutsättningarna vara roligast. "Utgår från att killen är väldigt attraktiv och att ni är ensamstående". Why liksom?
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2011-03-30 10:50:08 följande:

Måste jobba. Ta hand om er...kossor.

*muuuuuuuuuuuuuuu*
    SimplyTheBest skrev 2011-03-30 11:01:59 följande:
    Jag är trött på FL.
     Hur fan kan du vara trött på fl när vi knappt varit här på flera månader?!
    Blygdläppen skrev 2011-03-30 10:22:11 följande:
    Tvåan måste ju nångång få ge utlopp för sin mörka sida. Tänk på den pryda fasad hon lever bakom dag efter dag hemma i SVerige?
     *asg*
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2011-03-30 12:31:00 följande:
    Det är väl lite pausen som gjort det. Känner inte alls samma för det längre & det hjälper inte att  sajten är så förbannat seg
    Du klagara alltid på att den är seg. Jag tycker det är samma som vanligt
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-03-30 15:09:05 följande:
    Fast nu tänkte jag inte på en situation med henne som servitris utan snararen en lördagkväll på en fest och man lite glatt och uppskattande säger stumpan ackompanjerat av en klapp i rumpan. 
    Hahaha! Kan du inte prova den på Jazzan?
  • 2timearound

SISTA DAGEN I BUTIKEN!!!!!!!!!!!!!!!! *skriker*

Skål 

Svar på tråden The return of the Lolilla