• M C

The return of the Lolilla

Bam skrev 2010-04-11 12:12:18 följande:
    Men alltså allvarligt? www.familjeliv.se/Forum-9-202/m51896144.html
    Hur hittar ni alla dessa trådar?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Hercule skrev 2010-04-11 12:06:44 följande:
    Jag kan inte låta bli att fnissa lite åt rubriken på gruppen "vi som är trötta på dessa klagande om wt och stavelser"
    Vi som vi som.
    Är det inte dags att de börjar skriva "jag är"?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Hercule skrev 2010-04-11 12:16:04 följande:
    Alltså, jag är också less på hur WT används och ofta så vore dessutom "Svensson" mer applicerbart. Men ... 
    Hahahahahaha! Ja, det finns väl WT men inte alla! Man kan vara idiot även utan att vara fattig.
  • M C
    Bam skrev 2010-04-11 12:18:41 följande:
    Shit vad min inbox har börjat blinka. Var jag så oförskämd igår?  *funderar*
    Du menar som omväxling så var du snäll igår eller?
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-11 17:42:41 följande:
    Hej. Jag är kåt.
    Kul för dig!

Själv är jag spelsugen men blev bortmotad från PS3an. Snorhyvlarna!
  • M C
    lokisse skrev 2010-04-11 17:44:38 följande:
    förmodligen sitter mina riktiga stenrika adliga föräldrar och grater varje ar när min födelsedag närmar sig för att dom tror att jag dog under födseln och i själva verket blev jag stulen och sald till dom stacker som jag växte upp med.
    ...och där har du min dagdröm ungefär hela min uppväxt.
  • M C

Det fanns något intressant på nätet. Jag har sett tredje millenuim-filmen.

• M C
    Ökänd skrev 2010-04-11 22:39:44 följande:
    Jo, min gube tjöta om det. Kanske ska slänga ett getöga.
    Mmm...

Vill bara säga att en del diskussioner aldrig blir gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-5-66/m43153174.html
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-11 22:44:32 följande:
    Vad gör ni? Svara!
    Jag funderar på om det blir sängen eller legend of the seeker och lite mer sticka. Eller om jag ska reta upp nån idiot här. Eller snacka skit om idioterna på ett annat ställe.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-11 22:50:43 följande:
    Jag ska nog vara vaken en stund till, sedan läsa lite. Men just nu ska jag hänga här samt läsa ikapp på "annat ställe"
    Ja, det är jobbigt när det är skrivet lite här och där.
Svar på tråden The return of the Lolilla