• M C

The return of the Lolilla

WTslyna skrev 2010-04-13 20:17:24 följande:
    *kelar*
    Kela mig lite i nackhåren! Jag vill bli killad och gubben skyller på mensvärk.{#lang_emotions_dreamer}
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-13 20:20:24 följande:
    Jo då. Absolut gör jag det. Mycket. Men jag trivs så som det är nu. Är medveten om att det kan låta konstigt men jag gör faktiskt det.
    Det man inte har vet man inte att man saknar.
    Iallafall funkar sex så. Får man ofta och mycket vill man ha ofta och mycket. Får man sällan vill man ha sällan.
    Man kan säga att kroppen vill ha status quo.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    WTslyna skrev 2010-04-13 20:20:28 följande:
    Det är väl bara utviket som knullar hornblåsare?
    Nja, lokissens då? Är inte det en achtung det med?
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-13 20:22:28 följande:
    Hahaha...nejdå. Lovar att inte bli desperat.
    Man vet aldrig, rätt vad det är tar du på dig kortkort, urringat och höga läderstövlar. Sen går du kastrullfull på stadens gator och torg och skriker jag vill ha kuuuuk tills någon ful djävlen hörsammar din bön.
    Eller så hamnar du i en diabolo och får bo på beverly hilchire.
  • M C
    2timearound skrev 2010-04-13 20:24:20 följande:
    kan du inte pulla lite då? 
    Flick the bean. FInns trosor för det. *har sett ulgy truth*

Jag vill fan ha de där trosorna. De förekommer rätt ofta i Hentaifilmer.
  • M C

Ingen förvarning, bara en gynekologbild. Rak i muffen, pang tjong.

INTE tack för den.

• M C

Ni är tokiga. Okej att skicka trevliga historier, men muffbilder? DELA heter det.

• M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-13 23:14:21 följande:
    Vilket är värst för dig? Bajsinfo eller muffbild?
    Bajset off course. Muffbilden är bara irriterande.
    WTslyna skrev 2010-04-13 23:14:55 följande:
    Lägger in nåt trevligt.
    {#lang_emotions_heart} *me so horni*
  • M C
    WTslyna skrev 2010-04-13 23:35:02 följande:
    Äntligen lite vettigt folk i tråden!
    Hahhaaha, nu skojjar du allt! *me so salonsberusad*
  • M C
    Jolly Bob skrev 2010-04-13 23:37:39 följande:
    Dags att våldsronka med dubbelhandsfattning...sen sofva.Head ööööööööööd.
    Jag slår vad om att "voldsronka" är samma sak som "borsta tänderna och somna direkt när jag lägger huvudet på kudden".
Svar på tråden The return of the Lolilla