• M C

The return of the Lolilla

Bam skrev 2010-04-15 09:50:22 följande:
    Ja, jag undrade just om det var en av dina "polare"
    Den som puttade mig över gränsen till Elak.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-04-15 09:55:54 följande:
    Jag är seriöst riktigt jävla trött på det. Jag fixar att diskutera med folk som inte tycker likadant som jag. Men jag ordnar inte upp att bli ifrågasatt av husvagnspack som resonerar som femåringar. "Du ljuuger. Vill du veta varför jag säger så? Det får stå för dig" HIV är en bra uppfinning. 
    Exakt samma resonemang som jag fört i över 20 sidor i religionsforumet.
    Jag säger: ditt resonemant är felaktigt
    De säger: du är elak, korkad och arrogant.
    Jag säger: du argumenterar illa, lär dig sak och person
    de säger: du sitter vid din skärm och njuter av att vara elak

Känns de igen? Argument ad hominem i sin bästa variant.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Nu ska jag konsumera bort min ångest, se ya bäbjs!

PS: idag har jag på mig min nya sjal, den blev SKITSNYGG!

• M C
    psychocandy skrev 2010-04-15 13:16:39 följande:
    Ja faktiskt ganska. Spelar Lady Gaga på jättehög volym nu. Och jag tänker äta middag stående vid diskbänken. Hah.
    Revolution!
  • M C
    Pix Ladin skrev 2010-04-15 12:15:20 följande:
    Usch för bunkrar.Vi kanske ska vara med i TV.  Ni får kolla i så fall så kanske ni får syn på min fina hund.
    Jag tänkte gissa på lyxfällan.
    Men fuskbyggarna, då får ni ju hjälp! Jag kommer sitta som klistrad!
  • M C
    Pix Ladin skrev 2010-04-15 13:40:57 följande:
    Lyxfällan... Har du så låga tankar om mig?/Hon som köper max tre nya prylar om året
    Nej, men du sa att man inte vill vara med och det är det enda programet som är skämsigt.
    Inte låga tankar alltså, tänkte bara program.

//hon som brännde flera tusen idag

Jag har stövlar, tretorn! Och nya mysbyxor, läppglans, strumpor, klänning och sekatör.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-04-15 13:42:16 följande:
    Vi har som sagt lite galna stalkers här så tänk på vad ni skriver
    Ja, vi har en ny och fin kvalisort på fansen.

Ska vi starta en fanclub?
    *hehe*
  • M C
    Pix Ladin skrev 2010-04-15 13:47:33 följande:
    Nya gummistövlar behöver jag också. Jag blev inspirerad nu.
    Tvärsköna!
    Karlmodell eftersom jag är en 42a, kortare bak än fram. Grov sula. 650 balobas. Ska hålla i minst tio år.
  • M C
    Jazza skrev 2010-04-15 13:53:18 följande:
    HAHAHA, ljuvliga du!
    Jag är snäll och omtänksam!
Svar på tråden The return of the Lolilla