Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2011-04-06 17:17:33 följande:
    bild
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2011-04-06 18:37:51 följande:

Vänta, ska bara springa ner till min intressebil  och tuta 3 ggr.

*asg* Fyfan vad kul.... Intressebil? Den snor jag DIREKT!
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-04-06 19:36:01 följande:
    trevliga men lite för plastiga
    Nejdå. De passar perfekt i min samling. Vill inte ha bara metallbågar. Tycker det är jätteskönt med ett par som är lite mer robusta när jag är tex på stranden.
    Jazza skrev 2011-04-06 19:37:45 följande:
    *poppar popcorn och inväntar*
     *sliter byttan ur handen på Jaz och sparkar ner henne från soffan*
  • 2timearound

Det var jobbigt i den där andra tråden...jag kände inte folket så jag fick torgskräck och drog. Obestämd

• 2timearound

Jeez....

• 2timearound
    Mariohn skrev 2011-04-06 20:58:10 följande:
    Hon ser oss inte genom sina nya fräna brillor
    Jorå, jag ser er alltför tydligt... speciellt ditt skägg som du gjömt att plocka. *räcker över pincett*
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2011-04-06 21:11:15 följande:
    Är en bra dag
    {#emotions_dlg.flower}
    Mariohn skrev 2011-04-06 21:06:21 följande:
    *sätter på mig byxor* 
    Inte det skägget baby...
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-04-06 21:16:47 följande:
    SOm om du glor på andra ställen
    ja, allså...jag är mest rädd för det som finns under volangerna.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-04-06 21:23:28 följande:
    JAg väntar tills han sover och ger honom en rejäl knäpp i nötterna. Det borde lära honom att veta hut. 
    God you´re scary..
  • 2timearound
    poirot skrev 2011-04-07 13:18:37 följande:
    Men det mest sannolika är såklart Knisses teori, att du är en bricka i läkarkontorets erotiska spel.
    Ibland......bara älskar jag din brilljans.
Svar på tråden The return of the Lolilla